rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Vesseli
« : 28.08.2012 kello on 21:19 »

Enpä ole koskaan varautunut mitenkään erityisesti talveen. Tosin ainoat tankit, joissa ei talvella tapahdu mitään, ovat veneen ja ajoleikkurin tankit. Koneet lähtivät tänäkin kesänä käyntiin ongelmitta. Tankeissa ei ole ollut viinabensaa, vaan aitoa venäläistä.
Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 28.08.2012 kello on 15:53 »

Ehdottomasti täysi tankki ;)Ei tule ,niin paljon kondessio vettä lämmmön vaihtelusta :D
Kirjoittanut: Onneva
« : 28.08.2012 kello on 10:18 »

Meillä nelitahtikinkkimopo t talvehtii kylmässä, toinen parkkihallissa, toinen ulkona pressun alla. Tankataan normaalia 98-bensaa tankit täyteen ja akkuja ladataan muutaman kerran talvessa.

Aina on keväällä jouduttu polkemaan käyntiin, mutta lopulta starttaavat kuitenkin. Näin on mennyt neljä talvea.

Lisäys: moottorisahassani käytän vain pienkonebensaa. Lepää parvekkeella kylmässä.
Kirjoittanut: Pekka
« : 27.08.2012 kello on 22:10 »

Itse laitan kesäauton seisomaan täydellä 98 tankilla ja ohjeen mukaan säilytysainetta mukaan.
Bensa on varmasti keväällä kallimpaa. ( hevosmiesten tietotoimisto )
Kirjoittanut: 99
« : 27.08.2012 kello on 21:45 »

Itsellä oli viime talven moposkootteri (2T)  tankki puolillaan 98E bensaa, hyvin toimi keväällä. Tosin seisoi lämpöisessä tallissa, että olisikohan syy siinä ::)
Kirjoittanut: seppoko
« : 27.08.2012 kello on 21:27 »

Laittaisin, ja laitankin omiin,  tankin täyteen ihan normaalia bensaa. Vielä ei ole  ollut keväisin mitään ongelmaa saada koneita käyntiin.  LÄhinnä ruohonleikkuri ja moottorisaha. Niin ja mönkijä, jota kuitenkin on tullut käytettyä jonkun kerran talvenkin aikana.
Kirjoittanut: Eemeli
« : 27.08.2012 kello on 21:02 »

Minä pitäisin tankin täytenä ja tankkaisin viimeisen tankillisen "pienkonebensaa" jota saa nykyisin jo muutamilta huoltamoilta mittarista, esim. Tampereella Lielahden Nesteellä maksoi tänään 2,25 euroa mittarista.  Eipä ole keväällä käynnitymisongelmia .
Kirjoittanut: kimi
« : 27.08.2012 kello on 20:49 »

Täytenä ja nykybensaan taitaa olla saatavilla jotain säilöntäainetta. Biobensa kun ei kovin hyvin säily.
Kirjoittanut: Roksis
« : 27.08.2012 kello on 20:43 »

Bensa-auto jää talveksi kylmään talliin (näillä näkymin). Jätänkö tankin täyteen vai lähes tyhjäksi? 98E