rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: seppoko
« : 27.06.2012 kello on 18:56 »

Tähän sopii juttu minun edellisen Bürstnerin sivutakavalosta kun siitä loppui "valo".


Ensiksi totesin, että valaisimelle tulee vain yksi johdin. Siis maa tulee peltiä pitkin. Varmistus irtojohdolla suoraan rungosta. Valo toimi. Siis maa poikki.

Sitten aloin kokeilla, missä peltisaumassa katkos olisi. Ei muuta kuin ruuveja kiertämään saumoihin. Onneksi löytyi heti alimmaisesta samasta. Eli helman ja ensimmäisen seinäpellin välistä. Siihen sitten jätin ruostumattoman ruuvin johtamaan virtaa. Toimi ainakin siihen sakka kun vaihdoin auton.
Kirjoittanut: Rölli
« : 27.06.2012 kello on 17:46 »

kiitos vaan.. meille jotka muistaa lukemansa tost on hyötyy.. ja sitäkautta moni muuki..
Kirjoittanut: hemppat
« : 27.06.2012 kello on 14:11 »

Ongelma on ratkennut, kuskinpenkin alla on johtojen ja liitimien käärmeenpesä ja siellä hyvin piilotettuna on asunto-osan sulakkeet.
Äärivaloille on oma sulake muut auton liikennekäyttövalot ovat Fiatin omia ja auton järjestelmissä.
Ohjekirjasta oli todella vähän hyötyä tässä tapauksessa.
Jospa tästä olisi hyötä jollekin toiselle.
Kirjoittanut: Rölli
« : 25.06.2012 kello on 17:30 »

Puuhailin autoni Brÿsrener 728 takavalojen kimpuissa kuin otin virtaa peruutuskameralle. Onnistuin käräyttään ääri/sivuvalojen sulakkeen. Nyt ongelman missä tuo sulake oikein on? Fiatin sulakerasiassa olivat kaikki ehyitä ja auton asuntoupuolen ohjekirja ei ole yhtään avulias tässä. Sulake on ilmeisesti brussen joku oma viritys mutta missä lie. Auton kaikki muuta valot toimii normaalisti parkeista lähtien.
en pysty sanomaan merkki kohtasta vastausta, mutta en ole vuosien varrella törmänny yhteenkään asunto autoon missä ääri valot sekä takavalot eei olisi kytrketty auton omaan sähköjärjestelmään suoraan piuhoill..
Mutta paljo oon korjannu juurikin äärivalojen ja taka valojen huonoi liitoksii mitkä monesti korkkaa juuri ton tapasessa tilantees..
Kirjoittanut: tapani pokkinen
« : 25.06.2012 kello on 16:11 »

Puuhailin autoni Brÿsrener 728 takavalojen kimpuissa kuin otin virtaa peruutuskameralle. Onnistuin käräyttään ääri/sivuvalojen sulakkeen. Nyt ongelman missä tuo sulake oikein on? Fiatin sulakerasiassa olivat kaikki ehyitä ja auton asuntoupuolen ohjekirja ei ole yhtään avulias tässä. Sulake on ilmeisesti brussen joku oma viritys mutta missä lie. Auton kaikki muuta valot toimii normaalisti parkeista lähtien.

Minulla ainakin taka-äärivalot ovat samassa parkkilamppujen sulakkeessa, mutta maa, - otetaan suoraan seinästä ruuvin alta.
Auto on Iveco Burstner 648-2 ja mallia 2003.
Kirjoittanut: hemppat
« : 25.06.2012 kello on 16:03 »

Puuhailin autoni Bürstner 728 takavalojen kimpuissa kuin otin virtaa peruutuskameralle. Onnistuin käräyttään ääri/sivuvalojen sulakkeen. Nyt ongelman missä tuo sulake oikein on? Fiatin sulakerasiassa olivat kaikki ehyitä ja auton asuntoupuolen ohjekirja ei ole yhtään avulias tässä. Sulake on ilmeisesti brussen joku oma viritys mutta missä lie. Auton kaikki muuta valot toimii normaalisti parkeista lähtien.