rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Ossi66
« : 24.06.2012 kello on 20:34 »

Rasvaa tursuaa aina lisätessä puslan välistä suojakumin alle. Liian rasvan voi poistaa kun raottaa suojakumia toisesta päästä ja kaapii liian rasvan pois. Akselia ei kuitenkaan kannata pyyhkiä kuivaksi ;)
Irtorasva ei ole siellä kumin sisällä tarpeellista vetopään toiminnalle, kunhan akselilla ja puslissa on sitä riittävästi.
Kirjoittanut: 99
« : 24.06.2012 kello on 20:16 »

Tuommoiset reiät on omassa vaunussani. (pahoittelen kuvanlaatua, kävin pikaisesti ottamassa kännykällä kuvan)

Kirjoittanut: pamaus
« : 24.06.2012 kello on 20:00 »


Kyllä nämä reijät on tullut jostakin ulkopuolisesta tekijästä.   

Tuota suojakumia ei voi kääntää, näyttää olevan tuon kitkavetopään (WS3000) oma suojakumi.

Mutta taitaa olla paremmin esteettinen ongelma kuin mikään suuri ongelma. Rasvaa vaan tirahtelee tuolta välistä.
Kirjoittanut: vesako
« : 24.06.2012 kello on 19:40 »

Suojakumissa (siinä haitarikumissa) kuuluukin olla reikiä, muuten kokoon mentäessä alkaisi pullistelemaan.

Ja reiät alaspäin.
Kirjoittanut: 99
« : 24.06.2012 kello on 19:37 »

Katselin sitä vetopäätä ja huomasin vetopäänsuojakumiss a kolme pientä reikää josta oli tullut rasvaa pihalle. Pitääköhän suojakumi vaihtaa vai pärjääkö tällä.

Suojakumissa (siinä haitarikumissa) kuuluukin olla reikiä, muuten kokoon mentäessä alkaisi pullistelemaan.
Kirjoittanut: pamaus
« : 24.06.2012 kello on 18:58 »

No niin nyt on kitkavetopää putsattu huolellisesti. Otin palat irti ja tärpätin kanssa hion palat vesihiomapaperilla. Saman tein auton vetokoukulle.

Katselin sitä vetopäätä ja huomasin vetopäänsuojakumiss a kolme pientä reikää josta oli tullut rasvaa pihalle. Pitääköhän suojakumi vaihtaa vai pärjääkö tällä.
Kirjoittanut: Jushi69
« : 19.06.2012 kello on 05:38 »

Brake cleaner on parasta rasvanpoistajaa.
Itse hioin hienolla hiomapaperilla sekä kuulaa että kitkapaloja.Mielest äni tuli hyvä.Ei ainakaan ole äännelly.
Kirjoittanut: 99
« : 18.06.2012 kello on 22:41 »

Nupille kunnon puhdistus rasvan poistavalla aineella.

Mulla on kaasupullokotelossa tuommoinen purkki, jolla putsaan nupin aina ennen käyttöä.

Kirjoittanut: winemaker
« : 18.06.2012 kello on 22:41 »

99, putsaa kuula runsaalla Sinolilla, jos kuulassa on maalia jäljellä, poista maali ennen Sinolia hienolla metallihiomapaperil la.
Putsaa Sinolilla ennen joka kiinnitystä.
Jos olet kytkenyt kitkapään hiemankin rasvaiseen koukkuun, vaihda kitkapalat.
Sen jälkeen ennen jokaista vetoa, putsaa koukku, putsaa kitkavetopää RUNSAALLA Sinoililla.

Eiköhän hiljene.

 Thumb

Niin, ymmärsinkö oikein, että maalinen koukku oli sulla kitkapäässä kiinni, luulen että sen palat ovat entiset.
Kirjoittanut: arska100
« : 18.06.2012 kello on 22:16 »

Kannattaa putsata kunnolla palat. Itse vaihdoin kevällä palat ja ei narissut enää.. ;)