Kirjoittanut: HiTec
« : tänään kello 10:54 »Tuski aloittaja kuitenkaan osaisi oikeita ruutuja rastittaa, vaikka tehtaalta tilaisi?
No miten tuon nyt ottaa. Tuo meidän 1. oli saksatuontia, itse tuotatin aivan uuden saksalaiselta jämäriltä täysin vaunua näkemättä pelkästään Detskun esitteiden perusteella, koska edes suomalaisella maahntuojalla noita ei tuolloin vielä ollut, tuli maahantuontiohjelma ankin vasta seuraavana vuonna. Ja 8v tuo vaunu kuitenkin oli meillä käytössä, joten ei se nyt ihan metsään ensivaunu kuitenkaan aina mene - tai siten vaan turpa kiinni tyytyy siihen mitä on sattunut itse hankkimaan

