rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus - sillä aikaa kun luit aihetta, uusi viesti lähetettiin siihen. Haluat varmaan lukea senkin tuolta alempaa.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: "Masi"
« : tänään kello 17:21 »

olisiko kannattanut pestä irralaan? vai oliko tarkoitus tehdä vanha katto?
Luonto hoitaa, eihän satavuotiaisista saa uusia ;)
Kirjoittanut: volvo
« : tänään kello 16:54 »

Katto Kassisena ollu, naapurin vanhan talon kattotiilet metsävarastosta piti hakea ;)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
olisiko kannattanut pestä irralaan? vai oliko tarkoitus tehdä vanha katto?
Kirjoittanut: Tietis
« : tänään kello 15:51 »

Tehty työuran viimeinen työpäivä normaalissa kokoaikaisessa työsuhteessa. Nyt aloitan loman ja elokuun alussa olenkin sitten osa-aikaeläkeläinen ja teen enää 3-päiväistä työviikkoa. Thumb
Kirjoittanut: "Masi"
« : tänään kello 15:44 »

Katto Kassisena ollu, naapurin vanhan talon kattotiilet metsävarastosta piti hakea ;)


Kirjoittanut: armas ujomieli
« : tänään kello 11:28 »




Ei tää helle nyt kauheen pahalta tunnu 25° tänään 8)
Kirjoittanut: Yrjö
« : eilen kello 22:07 »

  Kompostin lapiointia, ja pernamaan perkausta, komposti harrastus jatkuu huomenna.
Kirjoittanut: smy
« : eilen kello 21:38 »

Varasin laivalipun etelään. Tällä kertaa piti ottaa Eckerön sijaan Tallink. (135,10e 2 henkeä ja mobiili). On se ankeeta matkata samaan aikaan kun kaikki muutkin.
Kirjoittanut: Hauho
« : eilen kello 11:44 »

Tuo eilinen sade kasteli numikot ja maan hyvin.  Ajoin tuohon "jenkkitukka" korkeuteen.  Tarvitsee ylihuomenna vettä.
Kirjoittanut: Tarvasjoki
« : eilen kello 09:54 »

Jääkaappia huollettu kun tuli eilen ajeltua karkeella murskeella huollettua tietä, suutin pois ja ilmaa puhallettu roskat pois niin jo rupes liekki näyttää siniseltä ja jäähtymään, niin ja sadetta pirelty kopis että näin aamusella.
Kirjoittanut: "Masi"
« : eilen kello 09:43 »

Ruoteet ja tiilet uupuu vielä ;)  ja aisatakin pitäs.