Kirjoittanut: volvo
« : tänään kello 16:54 »Katto Kassisena ollu, naapurin vanhan talon kattotiilet metsävarastosta piti hakeaolisiko kannattanut pestä irralaan? vai oliko tarkoitus tehdä vanha katto?
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)






