Kirjoittanut: Yrjö
« : tänään kello 07:28 » ^ Mystinen juttu, loppu reissulla ei sitten enää toiminutkaan? Virta kyllä nippa nappa riitti, koska päivittäiset ajot oli riittävän kauan kestäviä. Kun se ei kuitenkaan estänyt oooppelin normaalia latausta.
Eilen illalla otin sen paremmin näkyviin, niin heti toimi niinkuin pitääkin, pistin takaisin alkuperäiselle paikalleen, silti toimi. Onneksi on 5 v. takuu!!
Eilen illalla otin sen paremmin näkyviin, niin heti toimi niinkuin pitääkin, pistin takaisin alkuperäiselle paikalleen, silti toimi. Onneksi on 5 v. takuu!!

