Kirjoittanut: Tumpeloko
« : tänään kello 05:54 »On tullu muutaman vuoden aikana ajeltua sinne mp:llä ja m-autolla, ja museotien tien kierrän kaukaa. Olikohan Lieksaan mennessä korvenkylä(tai jotain sinnepäin) kääntyy vasempaan. lyhkäsin ja nelisen km hyväkuntoista soratietä muuten asfaltti.
