Kirjoittanut: reissu
« : eilen kello 16:15 »12 tunnin stoppi on kyllä aika niukka. Me aika usein päädytään majapaikkaan siinä 17-18 paikkeilla ja siitä olisi aika tylsää lähteä aamuviideltä taas liikkeelle, kun mikään seuraava vierailukohde ei vielä moneen tuntiin avaudu.
Mutta jos tuollaiseen paikkaan pysähtyy nukkumaan ja jatkaa matkaa niin vaikkapa festarilta iltamyöhään saapuminen antaa jo 12 tunnin jaksolla aikaa nukkua ja syödä aamiaista ym. Se noissa on etu verrattuna leirintäalueisiin.
Hinta taisi edelliselläkin omistajalla olla 25€ sisältäen yksityissaunan, joten hinta on sama samalla palvelulla, mutta kun saunasta ei välttämättä tarvitse maksaa ja jos suihkuun silti pääsee niin ihan hyvä asia.
Meille nuo sopii, kun joka toinen ei halua puskaan, mutta 40€ leirintäalueella grillikatoksesta, vuokrattavasta sup-laudasta tai lasten leikkialueesta ja hampurilaispitsakio skista ym. meille turhasta on todella turhaa maksua.
Mutta jos tuollaiseen paikkaan pysähtyy nukkumaan ja jatkaa matkaa niin vaikkapa festarilta iltamyöhään saapuminen antaa jo 12 tunnin jaksolla aikaa nukkua ja syödä aamiaista ym. Se noissa on etu verrattuna leirintäalueisiin.
Hinta taisi edelliselläkin omistajalla olla 25€ sisältäen yksityissaunan, joten hinta on sama samalla palvelulla, mutta kun saunasta ei välttämättä tarvitse maksaa ja jos suihkuun silti pääsee niin ihan hyvä asia.
Meille nuo sopii, kun joka toinen ei halua puskaan, mutta 40€ leirintäalueella grillikatoksesta, vuokrattavasta sup-laudasta tai lasten leikkialueesta ja hampurilaispitsakio skista ym. meille turhasta on todella turhaa maksua.

