Kirjoittanut: laukar
« : tänään kello 12:38 »Kysymys? Onko kokemuksia Dometic RMD 8505 jääkaappi/pakastin ei jäähdy kunnolla (ei kaasulla, 230v tai 12v) Voisiko olla lämpötila anturi vika?
Kirjoittanut: laukar« : tänään kello 12:38 »Kysymys? Onko kokemuksia Dometic RMD 8505 jääkaappi/pakastin ei jäähdy kunnolla (ei kaasulla, 230v tai 12v) Voisiko olla lämpötila anturi vika?
|