Kirjoittanut: Tarvasjoki
« : tänään kello 09:54 »Jääkaappia huollettu kun tuli eilen ajeltua karkeella murskeella huollettua tietä, suutin pois ja ilmaa puhallettu roskat pois niin jo rupes liekki näyttää siniseltä ja jäähtymään, niin ja sadetta pirelty kopis että näin aamusella.

ja aisatakin pitäs.

