rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus - sillä aikaa kun luit aihetta, 3 uutta viestiä lähetettiin siihen. Haluat varmaan lukea nekin tuolta alempaa.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: megaman
« : tänään kello 23:10 »

Oon pyrkinny pitämään navin ja kännyn erillisinä. Navi käynnistyy automaattisesti samaan aikaan kuin autokin, ilman erillistä säätämistä.  Thumb
Kauppakassiin pitäisi kattoo joku navi, kun sen Garmini on jo niin vanha.
Kirjoittanut: Aakku
« : tänään kello 20:12 »

Mä poistin ton ongelman lataamalla tompan luuriin ja heivasin autonavin
Käyhän se känykkäänkin...

Mulla on ladattuna kännykässä Tompan lisäksi Here, Waze ja tietty Maps. Kaikilla on etunsa. Here on hyvä, kun saa ladattua helposti kartat. Wazessa on vuorovaikutusta ja Maps sisältää ehkä parhaan hakukoneen. Tomppaa en ole enää aikoihin käyttänyt. Oikeana navigaattorina on yleensä Maps AndroidAutossa ja Garmin tuijottaa kameralla tietä nauhoittaen ja oikeastaan vaan varoittelee nopeuden ylityksistä ja vaaran paikoista. Varsinainen reitin suunnittelu ja nauhoitus tapahtuu ikivanhalla AutoRoute ohjelmalla läppärillä. Se toimii vähän ajopäiväkirjana.
Kirjoittanut: Kosmic
« : tänään kello 19:54 »

No eipä toi hirveästi haittaa, käynnistyminen aina pitkän kaavan kautta, kun huonolla akulla ei pysy lepotilassa ja navi palaa aina aloitusnäytön perusnäkymään. Kaupassa käynnin aikanakin akku lopahtaa ja kohta taas alkaa boottailemaan ja tulee Tompan rumpufilli, kun auton käynnistää. 🙂

Täytynee harkita siihen akun vaihtoa, kun kartat vielä päivittyy monta kertaa vuodessa.
Mä poistin ton ongelman lataamalla tompan luuriin ja heivasin autonavin
Kirjoittanut: megaman
« : tänään kello 18:06 »

Onko sillä niin väliä?
Eihän niitä ole tarkoitettu taskussa kannettaviksi.
Mulla on lähes 20v Garmin 620,  jota käytän kalastuksessa veneessä ja kelkassa.
Eise akku juurikaan vajene huiliaikana.
Kauanko sitten pelaisi ilman ulkoista virtaa, ei aavistustakaan….

No eipä toi hirveästi haittaa, käynnistyminen aina pitkän kaavan kautta, kun huonolla akulla ei pysy lepotilassa ja navi palaa aina aloitusnäytön perusnäkymään. Kaupassa käynnin aikanakin akku lopahtaa ja kohta taas alkaa boottailemaan ja tulee Tompan rumpufilli, kun auton käynnistää. 🙂

Täytynee harkita siihen akun vaihtoa, kun kartat vielä päivittyy monta kertaa vuodessa.
Kirjoittanut: Aakku
« : tänään kello 16:39 »

Onko sillä niin väliä?
Eihän niitä ole tarkoitettu taskussa kannettaviksi.
Mulla on lähes 20v Garmin 620,  jota käytän kalastuksessa veneessä ja kelkassa.
Eise akku juurikaan vajene huiliaikana.
Kauanko sitten pelaisi ilman ulkoista virtaa, ei aavistustakaan….
Mun kokemukseni mukaan uusi Garmin, tai Tomppa toimii ehkä vartin ilman ulkoista virtaa...

Olen aina ihmetellyt, miksi niissä on niin heikko akku oltava.
Kirjoittanut: tsahkali
« : tänään kello 16:28 »

Toista laitaa edustaa esim. navigaattorit, akut näissä on ihan onnettomia, vaikka ovat merkkivehkeitä.

Onko sillä niin väliä?
Eihän niitä ole tarkoitettu taskussa kannettaviksi.
Mulla on lähes 20v Garmin 620,  jota käytän kalastuksessa veneessä ja kelkassa.
Eise akku juurikaan vajene huiliaikana.
Kauanko sitten pelaisi ilman ulkoista virtaa, ei aavistustakaan….
Kirjoittanut: Kosmic
« : tänään kello 15:11 »

Se on jännä miten noissa akuissa on eroja. Meillä on wanha Hoover robotti-imuri, harvakseltaan käytetty, mutta pitkässä juoksussa kuitenkin... nykyään imuri ei ole enää entisensä, se jää helposti jumiin ja junnaamaan, mutta akku siinä kestää helposti 2 tuntia imurointia, jopa enempikin. Sitten on yli 10 vuotta vanha pokkarikamera, joskus unohtunut vaunullekkin talveksi, akku latautuu edelleen normaalisti ja pelaa aina vaan.
Toista laitaa edustaa esim. navigaattorit, akut näissä on ihan onnettomia, vaikka ovat merkkivehkeitä.
Joo ei kyl navi taskus viittis lähtee Rooman keskustaan käveleen saattais joutuu kysymään ohjeita paluumatkalle
Kirjoittanut: megaman
« : tänään kello 13:04 »

On täällä hiljaista... 😮

8,5 kg hirveetä ja kypsää peuraa purkissa (sika25%).


Kirjoittanut: megaman
« : tänään kello 10:37 »

Se on jännä miten noissa akuissa on eroja. Meillä on wanha Hoover robotti-imuri, harvakseltaan käytetty, mutta pitkässä juoksussa kuitenkin... nykyään imuri ei ole enää entisensä, se jää helposti jumiin ja junnaamaan, mutta akku siinä kestää helposti 2 tuntia imurointia, jopa enempikin. Sitten on yli 10 vuotta vanha pokkarikamera, joskus unohtunut vaunullekkin talveksi, akku latautuu edelleen normaalisti ja pelaa aina vaan.
Toista laitaa edustaa esim. navigaattorit, akut näissä on ihan onnettomia, vaikka ovat merkkivehkeitä.
Kirjoittanut: Ossi66
« : eilen kello 22:06 »

Tiistaina tilasin Akku-Ässältä 7.4V 2200mAh litiumakun lihasvuoltovasaraan, jonka nappasin vävyltä.
Oli viemässä sähköromuun, kun akku ei pitänyt enää virtaa ja uusikin oli jo hankittu. 22eurolla laitteelle toinen elämä.
Huomenna on akku postilaatikossa ja pääsee testaamaan.