rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: "Masi"
« : 17.10.2025 kello on 13:56 »

5 l purkin ostin litkua, pitää katsella pienet tekstit läpi  ;)





Kirjoittanut: HiTec
« : 15.10.2025 kello on 10:29 »

Suomessa on suurin ongelma muutama virkamies jotka haluavat kaiken polttomoottoriliike nteen loppuvan.

Joka vielä viimeistellään yli-innokkailla merkkihuolloilla, jotka heittävät heti pyyhkeen kehään jos autossa on yksikin huolto myöhästynyt edes päivän verran, autossa on käytetty jotain muuta kuin heidän nimenomaisesti siihen sallimiaan aineita... Näin ollen tuon AdBlue seostuksen myötä voit siis heittää hyvästit samalla kaikille auton takuille yms. Meinaan vielä löytyy myös merkkejä jotka eivät ole edes HVO:n käyttöä omissa autoissaan sallineet Thumbd
Kirjoittanut: "Masi"
« : 14.10.2025 kello on 21:22 »

+ 20 ja kristalointi alkaa kiihtyä, +25 alkaa tulla ongelmia, +30 alkaa valot välkkyä eli miinusnapa akusta irti ja matka jatkuu, seuraavalla asemalla uutta sekaan ja ongelma on muutamaksi viikoksi ohi. Ja kun muistaa pitää tankin pitkissä seisonnissa + 90% täynnä niin pääsee jo pitkälle. Pakkaseenkin on saatavilla jo omat aineet, tosin ei suomessa.
Suomessa on suurin ongelma muutama virkamies jotka haluavat kaiken polttomoottoriliike nteen loppuvan.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 14.10.2025 kello on 21:00 »

Juu, ei kestä pakkasta, mutta ei kestä kuumuuttakaan...
Sitä varten on sulatustoiminnot. Lähinnä tuo kristallisoitumisen esto kiinnostaa.
Ranskassa on tehtaan mukaan ollut nyt paljon murheita paahtavien helteiden takia.

Ei se sulatus monessakaan toimi niinkuin pitäisi.
Tankki jos on vielä täysi, niin ei sula senkään vertaa...

Muuten ne lämpömurheet, johtuiko litkusta vai autosta?
Kirjoittanut: Aakku
« : 14.10.2025 kello on 14:20 »

Edelleenkään litkut ei kestä pakkasta.....
Juu, ei kestä pakkasta, mutta ei kestä kuumuuttakaan...

Sitä varten on sulatustoiminnot. Lähinnä tuo kristallisoitumisen esto kiinnostaa.
Ranskassa on tehtaan mukaan ollut nyt paljon murheita paahtavien helteiden takia.
Kirjoittanut: Calva
« : 14.10.2025 kello on 11:38 »

Tuo Leclerc on iso ranskalainen myymäläketju, toimii myös muualla Euroopassa. Kyseistä AdBlueta myyvät myös muut, ei näköjään Suomessa. Eri juttu on se, onko valmiiksi lantrattu parempaa kuin että laittaa itse lisäainetta.
Kirjoittanut: "Masi"
« : 14.10.2025 kello on 10:27 »

Eihän se sitten ole direktiivin mukaista!   :laugh:

Sana Direktiivi kun käännetään suomeksi se on Ohje.
Eli ei määräys tai laki ;)
Kirjoittanut: tsahkali
« : 14.10.2025 kello on 09:43 »

Fransmannit ne myy ihan marketissa Ad blueta joka ei kristailoidu,

Eihän se sitten ole direktiivin mukaista!   :laugh: