rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: dekkster
« : 11.07.2025 kello on 13:34 »

Paljonkohan mahtaa olla tuollaisen bensakoneisen vuosivero.
Co2 siinä lienee suht korkea. Mutta tietty käyttövoimaveroa ei vielä ole.

Tuollaisen -89 2-litraisen bensa-LMC Libertyn vuosivero on noin 450e.
Kirjoittanut: Karabiilisti
« : 11.07.2025 kello on 11:04 »

Paljonkohan mahtaa olla tuollaisen bensakoneisen vuosivero.
Co2 siinä lienee suht korkea. Mutta tietty käyttövoimaveroa ei vielä ole.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 11.07.2025 kello on 10:39 »

onko sillä väliä kun v8 imasee 15l 100km. vai ottaako se dukato 10l 100km ,ja verot päälle?

Edesmenneellä tuttavalla oli entivanhaan Lantikka pensakoneella ja perässä pisintä, mitä Matkaajalta löytyi.
Kun kysyin kulutuksesta, vastaus oli ytimekäs:
Volvolla menisi 18/sata, nyt menee pari litraa enemmän, eikä tarvi  miettiä, jääkö jonnnekin kiinni!   ;D
Kirjoittanut: dekkster
« : 10.07.2025 kello on 21:33 »

Aina välillä myynnissä:

https://m.nettikaravaani.com/lmc/liberty/1657511?vifAdCount=0&vifNav=Y

Veikkaan että parhaat yksilöt noista ei ole ikinä myytävänä.

Ihan mielenkiinnosta ja näin uutena matkailijana, puoliso aina halunnut matkailuauton ja juuri tuollainen -89 2-litrainen bensa-LMC sattui sopivasti vastaan ihan järkevässä kunnossa jonka sitten ostikin. Ovatko nuo bensakoneet jostain muustakin syystä kuin tästä tulevasta verouudistuksesta johtuen haluttuja? Nopeasti ajattelisi että diesel ainakin muuten olisi halutumpi.
Kirjoittanut: volvo
« : 10.07.2025 kello on 21:17 »

Onhan noita jenkkejä, vaatii vaan C kortin!  Ai niin retkeilysellainen!
ei ne tarvii mitään c korttia, asia riipuu alustan kantavuudesta. itse asiassa jenkeillä hyvin paljon van luokan "retkeilyautoa", eri kori valmistajilla. mikä kulutukseen tulee, onko sillä väliä kun v8 imasee 15l 100km. vai ottaako se dukato 10l 100km ,ja verot päälle?
Kirjoittanut: Aakku
« : 10.07.2025 kello on 20:16 »

Tuskin montaa euroa, mutta jos on aiheena retkeilyauto, ei kannata höpöttää pakettiautoista ja sellaisista, joista sitä ei voi oikeasti rakentaa  ;D
Onhan Citroën Camionette usein esillä Caravan messuilla...

Kyllä siitä retkeilyauton saa, mutta se on harvojen herkkua ja vaatii hieman asennetta. :)

Nuo bensakoneiset pakualustat vaan on kovasti kortilla. Bensakoneiden aika taisi mennä jo. Hybridi on viimeinen mahdollisuus.
Kirjoittanut: Ossi66
« : 10.07.2025 kello on 19:28 »

Tuskin montaa euroa, mutta jos on aiheena retkeilyauto, ei kannata höpöttää pakettiautoista ja sellaisista, joista sitä ei voi oikeasti rakentaa  ;D
Kirjoittanut: Aakku
« : 10.07.2025 kello on 18:27 »

Ei tuostakaan saa verovapaata retkeilyautoa rakennettua.
Jaa, Camionnetistä vai...?

Paljonko veikkaisit -72 mallisesta menevän veroa?
Pakuna pitäisin kuitenkin.
Kirjoittanut: Ossi66
« : 10.07.2025 kello on 16:45 »

Ei tuostakaan saa verovapaata retkeilyautoa rakennettua.
Kirjoittanut: Aakku
« : 10.07.2025 kello on 16:43 »