Kirjoittanut: MRi
« : 8.05.2025 kello on 17:51 »Koittivat huollossa korjata vikaa (ominaisuutta) kolmatta päivää mutta syytä ei löytynyt. Talvella latausjohto on jäänyt useamman kerran jumiin, mutta irronnut lämmittämällä. Pari kuukautta sitten teki plussakelillä ja päivän seisottuaan puolilämpimässä hallissa. Ei irronnut kuin AL-kaverin avustuksella ja kikkakuutosella. No ehkä se taas ainakin plussakelit toimii...
Mutta joo. Sijaisautona oli uusi VW Passat plugari. Parin päivän ajeluiden jälkeen voi todeta, että ei koskaan tuollaista. Ei normikäyttöön, saati veturiksi.
Harvinaisen hengetön laitos ja yllättävän huonot jarrut. Avustusten herkkyys on viety vieläkin enemmän yli kuin Touaregissa. Muutoin harvinaisen hajuton ja mauton katiska. Jos tuollainen olisi veturina, menisi ihan varmasti hermot. Sama voimalinja lienee Superbissa ja Kodiaqissa.
Sinänsä ennakko-odotukset olivat oikeat. 1,5l bensa on ihan liian pieni tuon kokoluokan autoon, silloin kun sähköstä ei tule enää apua.
Mutta joo. Sijaisautona oli uusi VW Passat plugari. Parin päivän ajeluiden jälkeen voi todeta, että ei koskaan tuollaista. Ei normikäyttöön, saati veturiksi.
Harvinaisen hengetön laitos ja yllättävän huonot jarrut. Avustusten herkkyys on viety vieläkin enemmän yli kuin Touaregissa. Muutoin harvinaisen hajuton ja mauton katiska. Jos tuollainen olisi veturina, menisi ihan varmasti hermot. Sama voimalinja lienee Superbissa ja Kodiaqissa.
Sinänsä ennakko-odotukset olivat oikeat. 1,5l bensa on ihan liian pieni tuon kokoluokan autoon, silloin kun sähköstä ei tule enää apua.


eivät yllättäneet...
- onneksi tankin koko on 77l.


