rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Mautoilija
« : 29.03.2025 kello on 16:52 »

Renkailla ei ole juurikaan merkitystä auton värinänvaimennuksee n. Siitä huolehtii jousitus ja iskunvaimennus. Jousitus vaimentaa tärinät ja iskunvaimennus "vahtii" jousitusta.
Asfalttirikkoja ei vaimenna mikään.
Kirjoittanut: Kosmic
« : 29.03.2025 kello on 15:19 »

Kyllä noilla paineilla paukkuu. Itse käytän renkaita li 107/109 ja 4,5 bar paineita
Kirjoittanut: polku 36
« : 29.03.2025 kello on 12:40 »

Mitkä kokemukset on kesärengas  225 tai 215-195 /70 R 15 C tärähtääkö 225 vähemmän kuin kapeampi  rengas tiessä olevia poikki halkeamia  ylitäessä, ilmanpaineelakin  on tietysti merkityksensä (5-5,5 ) asunto auto on Fiat Dukato v 2004