rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: JariL
« : 29.03.2025 kello on 17:55 »

-96 vuotisessa2,5 td Ducatossa ainakin syötön lisäys tuo mukavaa tehoa ja en kulutuksessa näe eroa,leimalle aina väännän syötön alkuperäiseen asentoon mihin se alkujaan on sinetöity.Vajaan 2minsan homma  kun olen tehnyt hyvän säätötyökalun.




Kirjoittanut: "Masi"
« : 26.03.2025 kello on 18:19 »

Ensin koko linja kaasupolkimelta syöttöpumpulle kuntoon eli väljykset pois.
Sitten suuttimien tarkistus penkissä ja lopuksi jos ei auttanut syöttöpumppu penkkiin ja korjaus. Jos ei auta, kone kuntoon eli väljysten poisto. Sitten voi ruveta kääntämään syöttöä isommalle. Mutta jos valmiiksi tehonsa menettäneeseen syöttöä lisätään on seuraava vaihe uuden moottorin etsintä.
Kirjoittanut: Karabiilisti
« : 26.03.2025 kello on 17:57 »

lisää kiisseliä.....Power?
https://www.youtube.com/watch?v=tFEo1EI2BP4

Tehoa +10%, Kulutus + 50% Savutus + 500%  Thumb
Kirjoittanut: JLL2023
« : 26.03.2025 kello on 16:02 »

Hyvä että saatiin keskustelua aikaan aiheesta👍
Kirjoittanut: Mautoilija
« : 24.03.2025 kello on 21:59 »

Kerran vuodessa saa savutusta vähemmäksi.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 24.03.2025 kello on 21:01 »

   Mitään asiasta tietämättä, varsinkaan Fiatista.
   Itse pumpun säätäminen ei jakarilla onnistu.

Eipä siihen paljon muutakaan tarvita.
Sinäputkesta löytyy ohjeita.
Se polkimen säätö menee kuten sanoit.
Kun kääntää katsastukseen vielä vähän pienemmälle mitä oli, ei käy niin korviin.   :D
Kirjoittanut: Yrjö
« : 24.03.2025 kello on 20:45 »

   Mitään asiasta tietämättä, varsinkaan Fiatista.
   Itse pumpun säätäminen ei jakarilla onnistu.
   Mutta max. kaasun sattaa voida säätää. Pyydä kaveri painamaan kaasupoljin ajoittain pohjaan, mene konehuoneeseen, pumppu saattaa olla oikealla puolella? Todennäköisesti siellä jokin vipu ottaa pohjaan painaessa ruuviin kiinni. Mittaa ruuvin asento n. puolen millin tarkkuudella ja pistä muistiin. Säädä ruuvia pikkasen kerrallaan auki päin. Jos kaasupoljin ottaa lattiaan, jossain vaijerissa tai tangossa pitäisi olla säätö?
  Ihmeitähän tämä ei välttämättä tee, voihan kokeilla. Katsastukseen voi paluttaa ruuvin alkuperäiseen mittaan.
  Ehkä voi kompensoida liääntynyttä saastuttamista, ostamalla Bio diiseliä?
  Turbo tietenkin hyvä, mutta ei sekään jakarilla onnistu, eikä halvalla.
Kirjoittanut: 99
« : 24.03.2025 kello on 17:05 »

Ylisyötöllä saadaan noin 10% enemmän tehoa täyskaasulla, muuten sillä ei ole vaikutusta.
Kirjoittanut: Karabiilisti
« : 24.03.2025 kello on 16:34 »

Näinhän se on mutta  musta savu tuo tuntua tehosta, vaikka sitä ei oikeasti tule.
Kirjoittanut: Mautoilija
« : 24.03.2025 kello on 09:47 »

Moottorin teholla ongelma ei ole polttoaine vaan se ettei saada tarpeeksi ilmaa. Jos haluaa lisää tehoa, kannattaa parantaa imupuolta. Turha syöttöä lisätä kun palamiseen vaadittavaa ilmaa ei ole.