rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: vaanari61
« : 14.02.2025 kello on 21:28 »

Kaasulaitteet on kyllä koeponnistettu vuosittain. Pari vuotta toi on mulla ollu.

Tarkista /  tarkistuta liitoksen komponentit, hyvinharvinaista mutta ei mahdotonta etteikö jokin osa voisi olla vaurioitunut . . . Mutteri halki, helmessä mittavirhe tai jotain vastaavaa . . .

Kirjoittanut: Mautoilija
« : 14.02.2025 kello on 19:31 »

Myydään kaasulaitteiden koeponnistusta. Kaasulaitteisiin sisältyy kaikki pullosta kulutuslaitteeseen. Anteeksiantamatonta jos 7-9 bar paineen vuodot jää tutkimatta. Jos näin, tehtäväkuvaus ei vastaa tehtyä.
Kirjoittanut: vjoe
« : 14.02.2025 kello on 19:19 »

Paineenalennin on tämän liitoksen jälkeen. Minulla on mielikuva että koeponnistus tehdään paineenalentimen jälkeen. Kaasupullon ja paineenalentimen väliä ei siten koeponnisteta. Suosittelen käyttämään saippuavettä tai vuodonilmaisu-spraytä.
Kirjoittanut: Jamidee
« : 14.02.2025 kello on 18:33 »

Kaasulaitteet on kyllä koeponnistettu vuosittain. Pari vuotta toi on mulla ollu.
Kirjoittanut: Ossi66
« : 14.02.2025 kello on 18:20 »

Se seinän pää lienee ollut löysällä alunperin ja letkun kierto saanut auki.
Taas hyvä syy vuosittaiselle koeponnistukselle. Olisi varmasti ilmennyt painetestissä jo viime kaudella. ;)
Kirjoittanut: mike
« : 14.02.2025 kello on 18:16 »

Olisko letkuun jääny jännitettä pulloon liitettäessä ja tärinästä sitten ajaessa kiertynyt ja löystynyt?
Kirjoittanut: Mautoilija
« : 14.02.2025 kello on 18:12 »

Jos käsin kiertämällä menee liitos pulloon, kierteet kunnossa. Hieman voi työkalulla kiristää. Ei apinan raivolla. Luultavasti O-rengas pulloliittimessä viallinen. Vesi/tiskiainelioksella voi tutkia vuotokohdan. Vika voi olla myös letkussa. Tiskilitkulla kaasulinjaa sivelemään.
Kirjoittanut: Jamidee
« : 14.02.2025 kello on 18:03 »

Auto (peltikylkinen retkeilyauto, sun living vm. 2011) on ollut ulkona seisonnassa noin 3 kuukautta. Tänään otin ajoon ja tarkoitus olisi yöpyä siinä.

Kun kaasupullon ruuvasin kiinni alkoi se sihisemään kun hanan aukaisin. Varmaan kolme-neljä kertaa kiinnitin sen uudelleen ja aina sihisi. Mietin että hajotinko kierteet (ihan käsin kiristin). Kokeilin kiristää toisesta päästäkin (toi ylempi) ja sehän oli löysä, siitä loppui sihinät.

Nyt mietinkin, miksi toi on löystynyt? Sitä ei koskaan ruuvailla. Johtuuko jostain lämpölaajenemisesta vai löystyykö se vain ajan kuluessa? Ja nyt sitten sattumalta se hetki oli nyt....?  :o


Aina nää kaasulaitteet hermostuttaa vaikka ihmiset niitä on käyttäneet iät ajat.....