rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: paakka
« : 8.02.2025 kello on 18:31 »

Jep
Tuo vuoto on harvinainen oli ollut kuulema saman ikäisessä autossa ollut kyseinen ongelma
Vaatii pelin että löytää ja apinan kädet että taittuu töitä noin 2 tuntia
Huomattavasti halvempi kuin venttiili kopan tiivisteen vaihto
Tuollainen pieni vuoto ei olisi haitannut mutta se haju tulee sisälle ja nyky öljyt haisee pahalle
Kirjoittanut: Mautoilija
« : 8.02.2025 kello on 18:12 »

Se on totta että mäntämoottorit kuluttavat oljyä. Jotkut vuotavat, kaikissa sitä palaa. Kyse on siitä kuinka paljon. Jos öljynvaihtovälin aikana ei tarvitse öljyä lisätä, kulutus on siedettävä.
Kirjoittanut: paakka
« : 8.02.2025 kello on 17:36 »

Jep se oli Menninkäinen käynyt löysäämässä kannessa olevaa kartioproppua ja päästi ektoplasmaa vuotamaan pakosarjan päälle oli kunnon käryt kun pääsin Ylivieskaan
Vika oli siis kartio propussa mikä vastaavalla kohden toisella puolen pakosarjaa kuin kuvassa oleva öljyputki
Kiitos ProCaravan huollolle asiallisesta toiminnasta
Ps Kyllä kaikki polttomoottori autot kuluttaa öljyä merkistä riipumatta
Kirjoittanut: K.E.V
« : 8.02.2025 kello on 11:35 »

Ei. Kampikammiossa olevat palokaasut on saatava ulos. Ilmankiertoa siellä ei ole. Miksi olisi?
Missä kilometreissä koneremontti piti tehdä? 10 tkm, eikä öljyn lisäystä. Hienoa! Thumb
Onko Cortina muistoa historiasta? Voortin vuosimalli? Tähtiperä?
No ei oikein havaintoa mitä oli ajettu Volvolla, paljon jokatapauksessa. Tähtiperä oli kyseessä vm - 65. Piti hylkyyn sekin laittaa kun alkoi etuiskarit tulla yläpäästä läpi, mätiä kuten Fordissa tapana.
Kirjoittanut: Mautoilija
« : 8.02.2025 kello on 01:06 »

eikö huohotin ole kampikammion ilmankiertoa?
Ei. Kampikammiossa olevat palokaasut on saatava ulos. Ilmankiertoa siellä ei ole. Miksi olisi?

Ai, mun 72:ssa oli 5dl 5000/km kun siihen koneen tein täysin osista tuli 160hv 2.2 litraa ja öljynkulutusta ei käytännössä ollut. 10tkm eikä tartte nut lisätä öljynvaihdon aikana. Taas Ford Cortina 1.5 ltr söi litran tonnilla.
Missä kilometreissä koneremontti piti tehdä? 10 tkm, eikä öljyn lisäystä. Hienoa! Thumb
Onko Cortina muistoa historiasta? Voortin vuosimalli? Tähtiperä?
Kirjoittanut: K.E.V
« : 7.02.2025 kello on 21:51 »

Volvon moottori öljyn kulutus oli 1 litra tuhannella normaalia! 240 - 70 mallissa! Nykyään jotkut japsit eivät syö kun desin kymppitonnila!
Ai, mun 72:ssa oli 5dl 5000/km kun siihen koneen tein täysin osista tuli 160hv 2.2 litraa ja öljynkulutusta ei käytännössä ollut. 10tkm eikä tartte nut lisätä öljynvaihdon aikana. Taas Ford Cortina 1.5 ltr söi litran tonnilla.
Kirjoittanut: volvo
« : 7.02.2025 kello on 21:40 »

Riippuu siitä missä ilma kiertää. Kannessa ilman kierrolla on ratkaiseva merkitys. Polttoainetta palamiseen kyllä saadaan. Saadaanko polttoaineen palamiseen tarpeeksi ilmaa.
Kampikammiossa ei ole ilmankiertoa. Palokaasut on siitä saatava ulos. Jos huohotin tukkeutuu, öljyt tulevat jostain ulos.
eikö huohotin ole kampikammion ilmankiertoa?
Kirjoittanut: tsahkali
« : 7.02.2025 kello on 21:31 »

Tuo keksitty juttu on ihan eri asia kuin öljyn poltto mitä yrittää piilottaa Fordin koneista.

Kympin välein vaihdoin öljyt, eikä välillä tarvinnut lisätä.
Kirjoittanut: mike
« : 7.02.2025 kello on 20:57 »

Volvon moottori öljyn kulutus oli 1 litra tuhannella normaalia! 240 - 70 mallissa! Nykyään jotkut japsit eivät syö kun desin kymppitonnila!
Kirjoittanut: Mautoilija
« : 7.02.2025 kello on 20:36 »

itseasiassa sillä on paljonkin merkitystä.
Riippuu siitä missä ilma kiertää. Kannessa ilman kierrolla on ratkaiseva merkitys. Polttoainetta palamiseen kyllä saadaan. Saadaanko polttoaineen palamiseen tarpeeksi ilmaa.
Kampikammiossa ei ole ilmankiertoa. Palokaasut on siitä saatava ulos. Jos huohotin tukkeutuu, öljyt tulevat jostain ulos.