rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: 88k5
« : 18.11.2024 kello on 12:10 »

Nuo pohjamuovit on aika huonosti suunniteltuja...

Pelkästään pakkasella jääkokkareet saattaa murentaa muovin. Minä kun vaihdan itse Scudosta öljyt, niin muovi pitää ruuvata ensin pois. Siinä on ainakin 10 ruostunutta ruuvia, joita joutuu uusimaan. Ostin nyt uuden muovin rispaantuneen tilalle Virosta. Ei ollut hinnan kiroissa. Porasin reikäsahalla aukon öljypropun kohdalle, niin ei tarvitse ainakaan öljynvaihdon takia enää muovia irrottaa.

Varsinki peruuttaminen sohjo-jäässä tai hangessa on myrkkyä noille - haukkaa kuin lumikola...
Kirjoittanut: Jamidee
« : 17.11.2024 kello on 18:36 »

Taputellaan nyt tämäkin aihe loppuun... Ainakin toistaiseksi. ;D

eikö suojia saa kiinni vaikka poraamalla pienet uudet reiät ja niistä vaikka nippusiteillä kiinni.
kyllä ne suojat ihan hyödyllisiä on....

Tää tapahtui siis reissun päällä. Ei mulla ollu ruuvaria kumempaa työkalua mukana.

Eli ei onnistunut tämän irroitus ilman työkaluja. No ei muuta kuin jesarilla kiinni ja ajettiin seuraavaan kohteeseen.



Hyvin pysy, tosin ei ihan motarinopeuksia viitsinyt päästellä - tulipahan samalla nähtyä maaseutua ja sitähän tää homma parhaimmillaan on. Ei niissä moottoriteissä niin paljon nähtävää ole.

Seuraavalla alueella olikin sitten kanssa-autoilija jolla oli työkaluja mukana niin saatiin tuo irti. Siellä oli jos jonkinmoista viritystä, torxia, ristipäitä... Patentteja jouduttu näemmä ennnenkin käyttämään.


Eli nyt siellä ei ole muoveja. Ajattelin kuitenkin sinne uudet sellaiset vielä hankkia. Ei nuo nyt niin kalliita ole....
Kirjoittanut: Aakku
« : 2.07.2024 kello on 10:22 »

Nuo pohjamuovit on aika huonosti suunniteltuja...

Pelkästään pakkasella jääkokkareet saattaa murentaa muovin. Minä kun vaihdan itse Scudosta öljyt, niin muovi pitää ruuvata ensin pois. Siinä on ainakin 10 ruostunutta ruuvia, joita joutuu uusimaan. Ostin nyt uuden muovin rispaantuneen tilalle Virosta. Ei ollut hinnan kiroissa. Porasin reikäsahalla aukon öljypropun kohdalle, niin ei tarvitse ainakaan öljynvaihdon takia enää muovia irrottaa.
Kirjoittanut: Karabiilisti
« : 2.07.2024 kello on 09:03 »

eikö suojia saa kiinni vaikka poraamalla pienet uudet reiät ja niistä vaikka nippusiteillä kiinni.
kyllä ne suojat ihan hyödyllisiä on....

Kirjoittanut: reissu
« : 30.06.2024 kello on 19:47 »

Näkyy olevan.
Sehän tulee siitä litteästä äänenvaimentajasta.
Pakokaasu on varsin kuumaa. Ei kannata käyttää lämmitintä, jos pakoputki puhaltaa suoraan muoviin. Voi olla huonoja seurauksia.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 30.06.2024 kello on 13:55 »

Vebaston pakoputki toi lienee , kysymäsi putki siis . . .

Näkyy olevan.
Sehän tulee siitä litteästä äänenvaimentajasta.
Kirjoittanut: vaanari61
« : 30.06.2024 kello on 12:20 »

Ennenkuin menet poistaankaikki suojamuovit moottoritilan alta, tarkista että remmien kohdille jää suojia.

Ei ollensakkaan kivaa kun irtokivi heittää hihnan poispäältä.

Vebaston pakoputki toi lienee , kysymäsi putki siis . . .

Kaikkea voi sattua . . .
Kirjoittanut: Jamidee
« : 30.06.2024 kello on 12:14 »

Jatkoa tolle edelliselle aiheelle, mutta tää akuutti siksi oma aihe.

Eli oli ottanut pohjakosketusta mökkitiellä ja muovi oli vääntynyt- ei pysyny muodossaan -> otettiin irti. Nyt toinen muovi tossa vasemmalla irtosi motarilla ja ajoviima painaa sen tiehen kiinni. Pienimmillä nopeuksilla pysyy irti kadusta.

Mietin et tionkin varmaan voisi ottaa irti? Etukiinnikkeet on siis ihan repeytyneet irti (muovi haljennut kiinnityksen kohdalta).

Mutta mikäs toi alumiinin värinen putki siell alla on (näyttää ilmastointiputkelta)? Oli holkilla kiinni tossa kohdalla eli oli niinku läpivienti tohon alustamuovin reikään?

Auto on 2011 Fiat Ducato retkeilyauto (Sun Living Flexo SP)

https://jdwc.kuvat.fi/kuvat/Home/Ducavan/20240629_175829.jpg

https://jdwc.kuvat.fi/kuvat/Home/Ducavan/20240629_175840.jpg