rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Aakku
« : 28.10.2024 kello on 19:11 »

Nyt tuli myyntiin Transitporterkin...

Pakumarkkinat on niin pienet, että se vaatii yhteistyötä. Mullakin on Peugeot Expertissä Fordin kone ja japanilainen Aisin vaihteisto.
Mun vanhempi Fiat Scudo on Sevel yhteistyön tulos. Se on valmistettu Ranskassa, mutta papereissa valmistusmaa on Italia.
Kirjoittanut: miksu88
« : 28.10.2024 kello on 18:46 »

No kun jokaisella pitää olla omansa, tekijästä viis.
Näkyi vapaasatamassa olevan Viiatteja tuolla uudella kopalla.

Bisnestä ymmärtämättömänä: Stellantis tms merkki käyttöön, Toyotat, Fiatit ym omistavat osuuden bisneksestä. Asiakkaat kiittävät kun läpinäkyvää touhua ja hieman halvemmat hinnat poistuneen byrokratian ansiosta.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 22.10.2024 kello on 21:45 »

Mä en oikein ymmärrä miksi noita samoja pakuja pitää tehdä noin monella merkillä.

No kun jokaisella pitää olla omansa, tekijästä viis.
Näkyi vapaasatamassa olevan Viiatteja tuolla uudella kopalla.
Kirjoittanut: miksu88
« : 22.10.2024 kello on 21:40 »

Stellantikselta tulee kloonisarjaan myös Toyotat

https://newsroom.toyota.eu/all-new-proace-max-delivers-strength-capacity-and-efficiency/

Mä en oikein ymmärrä miksi noita samoja pakuja pitää tehdä noin monella merkillä.
Kirjoittanut: megaman
« : 1.02.2024 kello on 14:44 »

Minusta monet patteriautot näyttävät tuolta....

Kori edelleen sama kolmoskoppa 2006 --->
Maskissa on toki jotain kikkailua. 🙂
Kirjoittanut: Aakku
« : 1.02.2024 kello on 14:39 »

Onko robottilaatikot poistuneet kokonaan näistä Sevel pakuista...?
Kirjoittanut: "Masi"
« : 1.02.2024 kello on 13:40 »

Adrialla kyse lienee mallistopolitiikast a.

Sama systeemi on monella muulla koritekijällä.
Kirjoittanut: Tieton
« : 1.02.2024 kello on 13:38 »

Ok, tilanne muuttunut. Kuitenkin esim. Adria tarjoa edelleen Citroënia vain manuaalilla, Fiatiin tarjolla molemmat.
Adrialla kyse lienee mallistopolitiikast a.
Kirjoittanut: "Masi"
« : 1.02.2024 kello on 13:19 »

Eihän ne ihan samoja ole, Ducatossa eri moottori kuin Jumperissa, Boxerista en tiedä, onko jotain eroa Jumperiin. Automaatti saatavilla vain Ducatoon.

Kyllä ne pösöt ja citroenit saa automaatilla.

https://business.citroen.be/nl-business/modellen/jumper/configurator-jumper-fourgon-vitre.html/motorisations

Citroen Jumper 2.2 BlueHDi 140 pk S&S Euro 6e Automatisch EAT8
 42.894,5 BTW incl.

    Brandstof
    Diesel
    Versnellingsbak
    Automatisch
    Vermogen
    NM

Motor

    Maxi vermogen in kW EEG (DIN pk) @ tr./min

    104@3500

    Cilinderinhoud (cm³)

    2184
Kirjoittanut: Tieton
« : 1.02.2024 kello on 13:02 »

Eihän ne ihan samoja ole, Ducatossa eri moottori kuin Jumperissa, Boxerista en tiedä, onko jotain eroa Jumperiin. Automaatti saatavilla vain Ducatoon.