säähän olet jo itselle perustellut tuon kangoon erinomaisuuden. Tosiaan totuus on että kaikki kangoot ja pikkupakut on suunniteltu pizza laatikoiden kuljetukseen isoissa kaupungeissa. fedexien ja muiden rahtifirmojen käyttöön eli mahollisimman halvalla muutaman vuoden käyttöön ja sitte romuttamoon ku 4v leasinki aika loppuu tai kiertoon jollekkin yksityiselle tai sitte johonkin kaatopaikka maahan tuollahan nuo on turkit ja egyptit täynnä ko vehkeitä.
eikö tuolla budjetilla kannattas hommata esim joku ducato tai vastaava kuorkkina. itellä rintteri ja verot kuorma-autona 80e vuosi ja vakuutus halpa. lisäksi aivan eri planeetalta ajaa ku tommonen ns mopoauto
https://saka.fi/fi/vaihtoauto/mercedes-benz-sprinter-307590/
esim joku tommonen
tuohon veholta muutos paperit ja rekisteröi kuorkiksi
mulla esim omassa jatkuvasti n 500kg tavaraa kyytissä. on peto menemään lumessakin jää moni hlö auto menemättä mihin tuolla pääsee. tyhjänä aivan surkea menemään lumella. mutta paino auttaa paljon
Sprinteri on ihan hyvä vekotin, niitä on tässä työuran aikana mennyt varmaan toista sataa firman läpi, kaikki tosin maksimi kolme vuotta vanhoja.
Tosin mersu on suunnitellut sen sprinteri maksimissaaan kymmen vuotiaaksi ja sitten paaliin.
Kuorma-auto on jo, oikea eli toista en tarvitse vaan etsin nimenomaan pikkupakua, merkillä ei ole väliä eli edelleen tuo rellu oli vain esimerkki.
Viton kokoinen vielä ehkä menisi, mutta sekin on jo turhan iso.