rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: megaman
« : 23.09.2024 kello on 18:45 »

Häh? Nyt jo jankataan Sprintteristä?

Jos niin kauas on jo menty aloituksesta, tässä kuitenkin reilusti pienempi ja henkilöautomaisempi:

https://www.nettiauto.com/peugeot/expert/14346335

Edit: Itse en kyllä haluaisi ikinä sekaantua mihinkään ad-blue systeemeihin, varsinkaan yksityiskäytössä.

Kirjoittanut: Kosmic
« : 23.09.2024 kello on 18:19 »

karmea ajaa. tehty kaupunki liikenteeseen. järkyttävä sisämelu. taattua Rellu laatua
Sehän onkin tehty mersulle
Kirjoittanut: Lerssinen
« : 23.09.2024 kello on 18:01 »

Mites kun aloittaja kaipas ehjäpeltistä? Siihen ei tuon hintaluokan sprinterit pysty...

Eikä mikään muukaan sprinteri, tuli kollattua monta ja monenhintaista kun katselin kevytkuorkkia ja voi ristus että ne osaa olla pehmeitä  Thumbd
Kirjoittanut: "Masi"
« : 23.09.2024 kello on 17:55 »

säähän olet jo itselle perustellut tuon kangoon erinomaisuuden. Tosiaan totuus on että kaikki kangoot ja pikkupakut on suunniteltu pizza laatikoiden kuljetukseen isoissa kaupungeissa. fedexien ja muiden rahtifirmojen käyttöön eli mahollisimman halvalla muutaman vuoden käyttöön ja sitte romuttamoon ku 4v leasinki aika loppuu tai kiertoon jollekkin yksityiselle tai sitte johonkin kaatopaikka maahan  tuollahan nuo on turkit ja egyptit täynnä ko vehkeitä.

 eikö tuolla budjetilla kannattas hommata esim joku ducato tai vastaava kuorkkina. itellä rintteri ja verot kuorma-autona 80e vuosi ja vakuutus halpa. lisäksi aivan eri planeetalta ajaa ku tommonen ns mopoauto


https://saka.fi/fi/vaihtoauto/mercedes-benz-sprinter-307590/




esim joku tommonen

tuohon veholta muutos paperit ja rekisteröi kuorkiksi

mulla esim omassa jatkuvasti n 500kg tavaraa kyytissä. on peto menemään lumessakin jää moni hlö auto menemättä mihin tuolla pääsee. tyhjänä aivan surkea menemään lumella. mutta paino auttaa paljon

Sprinteri on ihan hyvä vekotin, niitä on tässä työuran aikana mennyt varmaan toista sataa firman läpi, kaikki tosin maksimi kolme vuotta vanhoja.
Tosin mersu on suunnitellut sen sprinteri maksimissaaan kymmen vuotiaaksi ja sitten paaliin.

Kuorma-auto on jo, oikea eli toista en tarvitse vaan etsin nimenomaan pikkupakua, merkillä ei ole väliä eli edelleen tuo rellu oli vain esimerkki.
Viton kokoinen vielä ehkä menisi, mutta sekin on jo turhan iso.
Kirjoittanut: relluttelija
« : 23.09.2024 kello on 17:33 »

säähän olet jo itselle perustellut tuon kangoon erinomaisuuden. Tosiaan totuus on että kaikki kangoot ja pikkupakut on suunniteltu pizza laatikoiden kuljetukseen isoissa kaupungeissa. fedexien ja muiden rahtifirmojen käyttöön eli mahollisimman halvalla muutaman vuoden käyttöön ja sitte romuttamoon ku 4v leasinki aika loppuu tai kiertoon jollekkin yksityiselle tai sitte johonkin kaatopaikka maahan  tuollahan nuo on turkit ja egyptit täynnä ko vehkeitä.

 eikö tuolla budjetilla kannattas hommata esim joku ducato tai vastaava kuorkkina. itellä rintteri ja verot kuorma-autona 80e vuosi ja vakuutus halpa. lisäksi aivan eri planeetalta ajaa ku tommonen ns mopoauto


https://saka.fi/fi/vaihtoauto/mercedes-benz-sprinter-307590/


esim joku tommonen

tuohon veholta muutos paperit ja rekisteröi kuorkiksi

mulla esim omassa jatkuvasti n 500kg tavaraa kyytissä. on peto menemään lumessakin jää moni hlö auto menemättä mihin tuolla pääsee. tyhjänä aivan surkea menemään lumella. mutta paino auttaa paljon

Mites kun aloittaja kaipas ehjäpeltistä? Siihen ei tuon hintaluokan sprinterit pysty...
Kirjoittanut: mh jkl
« : 23.09.2024 kello on 17:05 »

Mikä sitten on parempi satunnaiskäyttöön, tuo rellu on vain esimerkki tyypistä, tosin ei sillä varmaan mitää tuhannen kilometrin reissuja sahata.
Lähinnä kun metsähommiin menee, niin sahat sun muut, puita pois metsästä peräkärrissä, roskiskeikat sun muut tuon tapaiset ajelut eli varmaankin
vuoden 1973 scania 140 voittaa ajoltaan.

säähän olet jo itselle perustellut tuon kangoon erinomaisuuden. Tosiaan totuus on että kaikki kangoot ja pikkupakut on suunniteltu pizza laatikoiden kuljetukseen isoissa kaupungeissa. fedexien ja muiden rahtifirmojen käyttöön eli mahollisimman halvalla muutaman vuoden käyttöön ja sitte romuttamoon ku 4v leasinki aika loppuu tai kiertoon jollekkin yksityiselle tai sitte johonkin kaatopaikka maahan  tuollahan nuo on turkit ja egyptit täynnä ko vehkeitä.

 eikö tuolla budjetilla kannattas hommata esim joku ducato tai vastaava kuorkkina. itellä rintteri ja verot kuorma-autona 80e vuosi ja vakuutus halpa. lisäksi aivan eri planeetalta ajaa ku tommonen ns mopoauto


https://saka.fi/fi/vaihtoauto/mercedes-benz-sprinter-307590/


esim joku tommonen

tuohon veholta muutos paperit ja rekisteröi kuorkiksi

mulla esim omassa jatkuvasti n 500kg tavaraa kyytissä. on peto menemään lumessakin jää moni hlö auto menemättä mihin tuolla pääsee. tyhjänä aivan surkea menemään lumella. mutta paino auttaa paljon

Kirjoittanut: relluttelija
« : 23.09.2024 kello on 16:46 »

Pikkupakuissa se huono puoli, että pitää tarkkaan katsoa minkä kärryn laittaa perään, jos haluaa mennä lain kirjaimen mukaan. Tokkopa noita kukaan koskaan tarkastaa. Taisin itsekin vetää rakennusaikana liian raskasta kärryä koko ajan :)
Kirjoittanut: "Masi"
« : 23.09.2024 kello on 16:22 »

Mikä sitten on parempi satunnaiskäyttöön, tuo rellu on vain esimerkki tyypistä, tosin ei sillä varmaan mitää tuhannen kilometrin reissuja sahata.
Lähinnä kun metsähommiin menee, niin sahat sun muut, puita pois metsästä peräkärrissä, roskiskeikat sun muut tuon tapaiset ajelut eli varmaankin
vuoden 1973 scania 140 voittaa ajoltaan.
Kirjoittanut: mh jkl
« : 23.09.2024 kello on 16:16 »

karmea ajaa. tehty kaupunki liikenteeseen. järkyttävä sisämelu. taattua Rellu laatua
Kirjoittanut: "Masi"
« : 23.09.2024 kello on 16:02 »

Oho lipsahti väärä linkki, tarkoitus oli diesel tähän tyyliin.

https://www.nettiauto.com/renault/kangoo/14553112