rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: mjh48
« : 10.07.2024 kello on 12:29 »

menikö nyt mootorit ja akselit sekaisi? sisu ei koskaan ole tehnyt mootoreita mutta akselita kylläkin, ja tekee vieläkin nimellä sisu akselit oy.

Ei mennyt, Nallessa oli/on Fordin teollisuusmoottori, jota on sanottu myös Traderin moottoriksi, käytetty myös Fordson traktoreissa.
Tuossa viimeisessä Nalle sarjassa oli nimenomaan Terrierin akselit
Kirjoittanut: megaman
« : 10.07.2024 kello on 10:24 »

Tekoälyn listan lisäksi muistelen, että Rolssia ja Leukkua ainakin...


Kirjoittanut: Stara
« : 10.07.2024 kello on 09:21 »


En tiedä ko tapauksesta, mutta kyllä Sisu on tehnyt moottoreitakin!
Kirjoittanut: volvo
« : 9.07.2024 kello on 23:50 »

Koneen vaihtoa minäkin suunnittelin 7 vuotta, sitten vaihdoin hyllytavaraan.
Tuo oli 1972-mallia ja viimesiä sitä lajia Sisu ei enää viitsinyt tehdä omia akseleittaan, vaan siihen laitettiin Leyland Terrierin akselit.
Sillä liikuttiin Nordkapin ja Jugoslavian välillä.
Viimeinen katsatus oli sillä tietääkseni 2014, joten sitkeä yksilö.
menikö nyt mootorit ja akselit sekaisi? sisu ei koskaan ole tehnyt mootoreita mutta akselita kylläkin, ja tekee vieläkin nimellä sisu akselit oy.
Kirjoittanut: mjh48
« : 9.07.2024 kello on 23:04 »

Koneen vaihtoa minäkin suunnittelin 7 vuotta, sitten vaihdoin hyllytavaraan.
Tuo oli 1972-mallia ja viimesiä sitä lajia Sisu ei enää viitsinyt tehdä omia akseleittaan, vaan siihen laitettiin Leyland Terrierin akselit.
Sillä liikuttiin Nordkapin ja Jugoslavian välillä.
Viimeinen katsatus oli sillä tietääkseni 2014, joten sitkeä yksilö.
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 9.07.2024 kello on 20:01 »

Hieno Nallehan siitä tuli. Minulla oli 70-luvun lopulla sama homma. Minun auto oli se lyhempi malli. Monta vuotta ajelin sillä, sitten kone hajosi. Laitoin tilalle Cetrikin
kuusi pyttyisen koneen. Nalle muuttui hiljaiseksi, ei kuulunut enää Traterin isoa kone ääntä.  Thumb
Kirjoittanut: mjh48
« : 9.07.2024 kello on 17:13 »

Tämä on jo historiaa, mutta kun plarasin vanhoja kuvia niin nämä tuli eteen.
1983 aloitin Nalle Sisulla jonka kalustin PTL:N työkunta-autosta.
Ennen kuvassa on jo homma aloitettu, takaa on suljettu kattoikkunoita ja laitettu taakse sivulle ikkunat.
Jälkeen kuvassa näkyy miltä lopputulos näytti.
Lienenkö esitellyt ennenkin mutta tässä taas.