rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Karabiilisti
« : 18.06.2024 kello on 22:42 »

eikös se useimmissa autoissa kulu juurikin männän puoleinen nopeammin?
Ja syykin on selvä....jokainen polkimen hipaisu saa tuon palan liikahtamaan ensin ja varmaan kovemmallakin voimalla painaa pikkasen lujemmin.
Kirjoittanut: Ooo90
« : 18.06.2024 kello on 08:23 »

Uskokaa tai älkää niin johtuu siitä että takana ei ole jarrukilpiä. Kolmesta ranesta korjaantu kilvillä ja niitä saa marmorilta 90€ pari
Kirjoittanut: uppotukki
« : 26.05.2015 kello on 20:53 »

miten systeemi voi hyvä jos palat kuluu erilailla  ,transun huollos en ole saanu järkevää selitystä mistä homma kiikastaa ,tosin palasarja kohtuuhintanen,mut vaihtamisen vaiva kankeelta äijältä vie aikaa ,
Kirjoittanut: tsahkali
« : 26.05.2015 kello on 09:51 »

on luistonesto ,männäpuolein pala kuluu alle 20000km loppuun ja vastapuolen palasta siinä vaihees kulunu noin 2mm .tosiaan luistoneston toimintaa ei huomaa kuin ääritilanteessa ,niitä lopulta aika vähän ,tuntuu et enkelsmanni ei erelleenkään osaa tehrä jaruja autoon

Eikös tuo pikemminkin viittaa siihen, että systeemi on hyvä, suorastaan liiankin hyvä sinun mielestäsi? ;D
Paras on, kun ei yritä viritellä, vaihtaa vaan sen toisen palan kun se on loppu.
Kirjoittanut: 88k5
« : 26.05.2015 kello on 08:49 »

Uskoisin, että meillä samat jarrut ja tekniikkaa, vaikka mulla yksi muki vähempi. Mitään erityistä kulumista en ole havainnut - alkup. paloilla ajettu yli 70km

Talviajoa ei ole ollut -07 autolla koskaan. Kahdesti olen tuntenut luistoneston olemassa olon; molemmat oli "ristiriipunnassa" - maassa ollut pyöräkin rupesi vetämään  :D

Viime kesänä Alppeja alastullessa tunsi selvästi kuumahkot takajarrut vaikka kuinka moottorijarrulla pyrki menemään - etujarrut sen sijaan eivät samallalailla kuumottaneet. En tiedä sitten onko jarrupaineiltaan aika takapainotteinen tämä paripyöräinen - eniten pitoa sieltä löytyy... Just katsastulappukin kertoo pyörien etu/taka/seisontajarruvoimat; 4.8/5.5/3.3 kN
Kirjoittanut: uppotukki
« : 26.05.2015 kello on 07:10 »

as,,,,auotossa  on melkein täysi kuorma aina ,jarrusatulan liut toimii kevyesti käsin liikuttaen,silti sylinterin puoleinen pala kuluu aika rajusti ,ylös nostettuna ja siinä ja jarrua painaesa jarrut palutuu välittömästi,samoin käsijarru palautuu ,viikko tak katsastus mittauksessa arvot oli ok,
Kirjoittanut: kimi
« : 26.05.2015 kello on 00:11 »

Onko perä kuormattu tuossa yleensä. Jos ei niin siinä voi olla syy, jarrut mitoitettu raskaalle kuormalle ja kevyellä kuormalla toimii suhteessa tehoon pienellä voimalla. Kunnon jarrutus aina välillä voi muuttaa tilanteen ja vetää liukuja yhteen ja taaempaa palaa lähemmäs levyä.
Lisäys:
Ei tuohon ole muuta selitystä kun se ettei satulan liut toimi kunnolla. Avaa ne jarrut ja varmista liikkuvuus, voi jopa vaatia hiukan väkivaltaa jos tapit hiukan vinossa. Keraamista pastaa olen itse käyttänyt jarruihin, moni suosittelee kuparitahnaa mutta itse en halua sähköä johtavaa rasvaa käyttää.
Kirjoittanut: uppotukki
« : 25.05.2015 kello on 23:17 »

mitä toimempiteitä luistoneston ohitaminen mahtaa vaatia ,ohitus kytkin on  mutta se ei ratkaise hommaa maantieajossa ,
Kirjoittanut: uppotukki
« : 25.05.2015 kello on 20:48 »

on luistonesto ,männäpuolein pala kuluu alle 20000km loppuun ja vastapuolen palasta siinä vaihees kulunu noin 2mm .tosiaan luistoneston toimintaa ei huomaa kuin ääritilanteessa ,niitä lopulta aika vähän ,tuntuu et enkelsmanni ei erelleenkään osaa tehrä jaruja autoon
Kirjoittanut: LT31omavalm.
« : 25.05.2015 kello on 08:23 »

Onko siinä luistonesto (tai rajoitin) se toimiessaan aiheuttaa männän puoleisen palan kulumista ja välttämättä kuski ei edes
ole huomannut luistoneston toimintaa.