rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus - sillä aikaa kun luit aihetta, 44 uutta viestiä lähetettiin siihen. Haluat varmaan lukea nekin tuolta alempaa.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: seppoko
« : eilen kello 17:03 »

KWh mittari asennuksineen Atriaan.
Kirjoittanut: K.E.V
« : eilen kello 09:53 »

Benelli Sei, Honda CBX  vielä Möhkön lisäksi. Sitten boxeri 6:lla Honda myös.
Kirjoittanut: megaman
« : eilen kello 09:51 »

^^
Joo, Z1300 tulee ekana mieleen omissa ajatuksissa sen kummemmin googlettamatta.
Ja onhan noita suoria kutosia ollut yksi itsellä autonakin. 3,8 ltr. Mutta moottoripyöriä nyt ajattelin, lähinnä. Siitähän tämä juttu lähti. 🙂
Kirjoittanut: Stara
« : eilen kello 09:51 »

Ei kyse ole tiepinnan tutinoista, vaan moottorin tärinästä, täysin värinätöntä polttista kun ei juuri ole, ehkä Hondan V4, mutta eipä juuri muita.


Jonnet ei muista, miten Wankel-moottori kehrää!
Kirjoittanut: HiTec
« : eilen kello 09:26 »

Ja matemaattisesti aika harvalukuisia. Mieleen tulee lähinnä legendaarinen Z1300  ;D

No jaa, onhan noita yhä jollain merkeillä ihan tuotannossakin Thumb



Kirjoittanut: "Masi"
« : eilen kello 09:08 »

Ja matemaattisesti aika harvalukuisia. Mieleen tulee lähinnä legendaarinen Z1300  ;D

On niitä vanhoissa jenkeissä, mersuissa, suomi kun on aina ollut kova verottamaan, niin autotkin on ostettu vajaalla moottorilla ;)

P. s. taitaa olla tavara-auto puolella yleisin moottorityyppi 6
Kirjoittanut: megaman
« : eilen kello 09:02 »

Ja matemaattisesti aika harvalukuisia. Mieleen tulee lähinnä legendaarinen Z1300  ;D
Kirjoittanut: tsahkali
« : eilen kello 08:55 »

Kuulemma V4 olisi paras ja suora 6 heti seuraavana

Matemaattisesti tarkasteltuna suora 6 on hiljaisin.
Kirjoittanut: HiTec
« : eilen kello 08:40 »

sanoisin että suora 6 on vähiten värinätön.

Kuulemma V4 olisi paras ja suora 6 heti seuraavana. Itse paha sanoa kun ei ole (ainakaan vielä) omaa kokemusta kummastakaan. Tuo oma iso Bandu suora 4 ainakin tärisee ihan muikeasti, ei kahvoille saakka, mutta kun puhelimen kiinnittää tukevasti stongan keskelle ja ajossa kokeilee väräjääkö vaiko eikö, niin en yhtään ihmettele että varsinkin liikeanturit on tuossa kovilla. Jossain tankkilaukussa tai stongassakin jossain pussukassa varmaan värisisi huomattavasti vähempi ja onhan noita telineitä ihan erikseen vaimentimillakin varustettuina juuri sen vuoksi. Ja tuo kura/vesikään silleen haittaa kun tuo oma Nokialainen X20 on muutenkin jo vesitiivis, mutta silti tuo phone tuntuu taskussa jotenkin varmemmalta sijoitukselta.
Kirjoittanut: volvo
« : 5.06.2024 kello on 23:47 »

 sanoisin että suora 6 on vähiten värinätön.