rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: untuvikko
« : 22.03.2012 kello on 13:57 »

onse toiminu ajon aikana aikasemmin...ainaki yhesti käytetty.pukkas ajon aikana hirveät hajut sisälle ja simahti siihen,eli veti liekin väärään suuntaan ja sulatti sen johdonkin.luin aikasemmin trumaticin käyttöhjeen ja tästä siin varoteltiin.   t.mika
Kirjoittanut: 88k5
« : 21.03.2012 kello on 23:20 »

Ja kyllä sitä pitää pystyä käyttämään myös ajossa.

Juu, jäi mainitsematta, että ainakin tässä italovehkeessä S3002 lämppäri toimii hienosti ajonaikana syyspakkaskeleilläk in, vaikkakaan vars. talvikokemuksia ei ole  :-[
Kirjoittanut: kimi
« : 21.03.2012 kello on 22:37 »

Ja kyllä sitä pitää pystyä käyttämään myös ajossa. 
Kirjoittanut: Laaga
« : 21.03.2012 kello on 22:33 »

Tuossa lämmitin mallissa kannattaa jatkaa piippua pidennyspalalla ja alle laittaa ilmanottoaukkoihin edestäsuljettu ja molemmilta sivuilta myös suljettu, mutta takaa auki oleva peltilevy siis sinkitty. Näin ainakin aikoinaan sain lämmittimen pysymään käynnissä liikuttaessa. Siis mikäli lämmitin on tien puolella.
Kirjoittanut: 88k5
« : 21.03.2012 kello on 21:58 »

^
Voi olla hormin hatusta kiinni - oikean typpinen (pituus), jotta palokaasujen virtaus hormissa ei estyisi. Tuolloin liekki saattaa palata takaisin..

Ks. asennus- ja käyttöhje
Kirjoittanut: untuvikko
« : 21.03.2012 kello on 18:23 »

noniin egyptistä selvitty ja kotio päästy.purin trumaticin joutessani ja löytyihän se vika miksi ei sytytyskärki kipunaa lyöny.sytytysautoma atilta lähtevä johto,joka sytytyskärelle menee niin oli sulanut Paloilman ottokotelon sisällä.vaikka menee ns "aspestiputken" sisällä ottokotelossa niin runkoon napsi ja sormille :o.eikö lie tykänny ku ajonaikana oli lämmitys päällä.
Kirjoittanut: untuvikko
« : 4.03.2012 kello on 22:04 »

Muuten hyvä mutta kun tässä karkasi aika  :D Me ollaan aamulla 5 aikaan lähdössä majapaikasta, ja ollaan 2 viikkoa reissussa  8)

Mutta kiitos kaunis ehdotuksesta. Jos tässä oltais oltu pitempään paikoillaan olis ennättäny järjestää paremmin.
Kirjoittanut: Ipsu
« : 4.03.2012 kello on 17:54 »

Mjo:n osaaviin käsiin minäkin huoleni jättäisin. Suosittelen siis lämpimästi..
Kirjoittanut: Ossi66
« : 4.03.2012 kello on 17:53 »

Jos mulla olis siellä auto viikon tyhjänpanttina ja viallisena, ottaisin kyllä mjo:on yhteyttä ennen matkalle lähtöä. Saattas olla toimiva lämmitin valmiina kotimatkalle ;)
Kirjoittanut: untuvikko
« : 4.03.2012 kello on 13:30 »

Joo, siis trumatic S 3002 on malli.

Ei tässä ole hätää, on meillä nukkumapaikka ensi yöksi sisällä, sitäpaitsi huomenna klo 8.05 lennämme kohti Egyptiä  8) 8)

Korjataan sitten kun tullaan takaisin, tänään ei kuitenkaan ennätä mahtaa asialle mitään. Mutta kiitos kuitenkin, eihän sitä tiiä vaikka kotimatkalla kävisikin jossain alan liikkeessä ihmettelemässä....