rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: reissu
« : 2.07.2023 kello on 16:48 »

Joo, niin se monasti menee vanhojen kanssa, kun ei välillä mitään dokumentteja löydy, ihan töissäkin joskus...
Saako uusiinkaan autoihin tai vaunuihin kytkentäkaaviota edes valmistajalta?
Kirjoittanut: elwari
« : 2.07.2023 kello on 06:51 »

Joo, niin se monasti menee vanhojen kanssa, kun ei välillä mitään dokumentteja löydy, ihan töissäkin joskus...
Kirjoittanut: Mr. Smith
« : 1.07.2023 kello on 23:00 »

Ehkä kannattaa koittaa saada tuo systeemi toimimaan sillälailla kuin se on tarkoitettu ja poistaa ylimääräinen viritys. Tarvitsee vain yhden kerran unohtaa se kytkin väärään asentoon, niin se savu saattaa päästä vapaaksi startatessa. Ja ihan riippuen mitenkä maadoitukset on tehty, niin startin maapuolen virta saattaa alkaa hakea reittiä mitä ihmeellisimmistä paikoista ja polttaa sitten jotakin aivan muuta.

Tähän pyrin, on vaan vaikea tietää mitä muutoksia on tehty. Olisipa samanlainen alkuperäisillä asetuksilla mallina niin voisi vertailla ja tutkia.
Kirjoittanut: Mr. Smith
« : 1.07.2023 kello on 22:58 »

Tuossa autossa on se tsäkäri Lucaksen kaveri kuka ei päässyt kirkon katolle riehunut. Kaikki kytketty päin ****ua niin vesipuolella kuin yleisissä sähköissä.

Jaa, eli projektiautoni on tuttu entuudestaan? On tässä kyllä monta säätöä eteen tullut.
Kirjoittanut: Hesus
« : 1.07.2023 kello on 19:53 »

Tuossa autossa on se tsäkäri Lucaksen kaveri kuka ei päässyt kirkon katolle riehunut. Kaikki kytketty päin ****ua niin vesipuolella kuin yleisissä sähköissä.
Vanhat autot myydään vikoineen ja yllätyksineen ::)
Kirjoittanut: K.E.V
« : 1.07.2023 kello on 18:31 »

Tuossa autossa on se tsäkäri Lucaksen kaveri kuka ei päässyt kirkon katolle riehunut. Kaikki kytketty päin ****ua niin vesipuolella kuin yleisissä sähköissä.
Kirjoittanut: elwari
« : 1.07.2023 kello on 18:16 »

Ehkä kannattaa koittaa saada tuo systeemi toimimaan sillälailla kuin se on tarkoitettu ja poistaa ylimääräinen viritys. Tarvitsee vain yhden kerran unohtaa se kytkin väärään asentoon, niin se savu saattaa päästä vapaaksi startatessa. Ja ihan riippuen mitenkä maadoitukset on tehty, niin startin maapuolen virta saattaa alkaa hakea reittiä mitä ihmeellisimmistä paikoista ja polttaa sitten jotakin aivan muuta.
Kirjoittanut: Mr. Smith
« : 1.07.2023 kello on 12:00 »

Onko ne hupiakun kaapelit niin paksut että kestää starttauksen? Epäilen.

Juu, tuohon itsekin kiinnitin huomiota, ei kyllä paksuus riittäisi niin olen jättänyt hyödyntämättä ainakin startin suhteen. Lataukseen sekä ohjauspaneelin toimintoja varten varmaankin ihan riittävä.

Ohjekirjan mukaan akkujen pitäisi yhdistyä vasta kun auto on käynnissä joten voi olla että laturin D+ luetaan väärin tuolla joko releboksissa tai sitten siellä on jotain muuta outoa. Tarvii varmaan D+:n jännite katsoa miten eroaa kun auto on sammuksissa ja käynnissä, nyt näyttää yhidstävän sammuksissakin mikä ei ole toivottu ominaisuus kun starttiakku voi tyhjentyä.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 30.06.2023 kello on 13:22 »

No ei ole, siellä joku virittäjä tehnyt starttiapuvirtaa omilla kytkennöillään. Normaalisti tuolla 50A mälli ainakin itsellä ja akut eivät yhteydessä toisiinsa jos ei kone käy. Pois lukien joissain autoissa oleva ylläpito lataus starttiakulle kun verkkolaturi lataa.
Kirjoittanut: Hesus
« : 30.06.2023 kello on 12:40 »

Onko ne hupiakun kaapelit niin paksut että kestää starttauksen? Epäilen.