rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: 88k5
« : 11.03.2023 kello on 15:35 »

Lämpöhän vaihtuu (tasaantuu) lämmönvaihtimen molemmissa piireissä (auton moottori ja asunto-osan patteriverkko), jos vain niissä molemmissa vesi kiertää.. joo, pientä vapaakiertoa piirin korkeuserosta johtuen saattaa esiintyä.

Jos moottorin piirissä on pääällekytkettävä pumppu, niin Aldesta lämpöä sinne johtu, kun moottori on sammuksissa. Välttämättä mitään (kesä)hanaa ei tartte olla.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 11.03.2023 kello on 15:30 »

Mulla on Oma pumppu siihen, hyvin toimii.
Kirjoittanut: Sampo2
« : 11.03.2023 kello on 15:28 »

Mietin voiko moottorin lämmittää kiertovesipumpun kautta.Ajaessahan asuntoosa lämpiää moottorin lämmöllä kun kytkee kierron päälle.Kyseessä Kabe travelmaster 2002