rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: MarkoA
« : 8.03.2012 kello on 21:53 »

Pojalla on lastenistuin selkä menosuuntaan takana oikealla ja etupenkkiläiselle ei jää tilaa paljoakaan.

Tekniikka ja laatu varmasti kohdallaan ja mikäli auto muuten täyttää käyttökriteerit niin ei varmasti hullumpi vaihtoehto.

Sen verran on tullut myös Foresterilla ajettua, että nuo tilat on tiedossa. Kaikkia Subaruja vaivaa sama, eli vänkärin jalkatilat on todella huonot (lyhyet). Korostuu jos siellä on turvaistuin taikka kaukalo takana. Ennekuin suinpäin ryntää ostamaan diesel Subea niin kannattaa tutustua suomen merkkifoorumin juttuihin. DPF ongelmia on aika monilla ja alkupään autoissa laatikot on tosi kankeita käyttää. Myös kytkin on lujilla diesel Subessa johtuen välityksistä. Yhden Diesel Outbackin omistaneena ja kytkimen vaihtaneena voi näin väittää. Eli jos diesel ei ole ihan välttämättömyys niin suosittelen ostamaan bensaversion. Tosin Foresterin moottorivalikoiman on aika heikonlainen bensana ja eritoten automaatilla varustettuna.
Kirjoittanut: kimi
« : 7.03.2012 kello on 16:43 »

Minulla oli tuo mainitsemani pojan auto pari päivää ajossa ja kilometrejä tuli muutama sata.
Ajettavuudeltaan ok ajtaellen, että auto on kompakti ja korkea. Sisätiloiltaan pieni ja tavaratila varsinkin. Jos on perheellinen ja käyttää autoa myös tilanteissa joissa tavaratilaa tarvitsee niin suosittelen kokeilemaan riittävätkö tilat.
Pojalla on lastenistuin selkä menosuuntaan takana oikealla ja etupenkkiläiselle ei jää tilaa paljoakaan.

Tekniikka ja laatu varmasti kohdallaan ja mikäli auto muuten täyttää käyttökriteerit niin ei varmasti hullumpi vaihtoehto.
Kirjoittanut: kuusaan.matti
« : 3.03.2012 kello on 21:48 »

Kokemuksia ei ole, mutta tehonumeroiden perusteeella pitäs olla hyvä peli, samaa luokkaa ku omassa 2.0dci Quashqaissa.
Kassun perässä tuli vaunu kevyesti. Raskaaampikin tulisi.
Vetopaino Subarussa on  2000 kg mikä on paljon! Omassa Quashqai automaaatissa vaan 1350kg.
Käy vetämässä, niin on parasta kokemusta  :)
Kirjoittanut: kimi
« : 3.03.2012 kello on 21:42 »

Poika osti tuollaisen, mutta bensakoneella. Yllättyi itsekin auton kokoa, se on yllättävän pieni. Vetoautona varmasti ok ja tekniikka taitaa dieselissä olla hyvä.
 
Kirjoittanut: ruski
« : 3.03.2012 kello on 21:19 »

Onko jakaa kokemuksia... Vetoautoksi 1500-1600kg vaunulle.
Kova pohdinta menossa :o