Kirjoittanut: K.E.V
« : 29.11.2021 kello on 12:55 »Tämän viestiketjun kun lukee niin huomaa kuinka hyvä Truma onkaan3v kun käytti alde vuosien jälkeen ja kun taas Alde on tullut lopputulokseen myös tieto. 😇
Kirjoittanut: K.E.V« : 29.11.2021 kello on 12:55 »Tämän viestiketjun kun lukee niin huomaa kuinka hyvä Truma onkaan3v kun käytti alde vuosien jälkeen ja kun taas Alde on tullut lopputulokseen myös tieto. 😇 Kirjoittanut: Kosmic« : 29.11.2021 kello on 12:33 »Tämän viestiketjun kun lukee niin huomaa kuinka hyvä Truma onkaan
Kirjoittanut: ttkar« : 29.11.2021 kello on 12:12 »Kabessa ohjekirjan mukaan pitäisi olla yksi ilmausruuvi ulko-oven etulistan sisäpuolella, en ole löytänyt, mutta jos tuo on löytynyt niin olisin kiinnostunut tietämään mistä löytyi!
Kirjoittanut: Ossi66« : 29.11.2021 kello on 11:39 »Minulla on tuollainen automaattinen ilmausventtiili Alde 3010 Compactissa, Asiantuntija en ole tässä asiassa, mutta meidän vaunussa on ilmausruuvi ainakin vessan patterissa ja putkistossa jossain korkeimmassa kohdassa. Niistä kyllä ilmaisin normaalisti täytön yhteydessä. Kirjoittanut: ttkar« : 29.11.2021 kello on 11:36 »Minulla on tuollainen automaattinen ilmausventtiili Alde 3010 Compactissa,
https://vaunupalvelu.fi/tuote/alde-3000-3010-3020-automaattinen-ilmausventtiili/ Asiantuntijat muutamia kysymyksiä, - Hoitaako tuo laite täysin verkoston ilmauksen, on tarkoitus vaihtaa nesteet, eli tarvitseeko aukoa muita ilmausruuveja asuntovaunussa ilmauksen yhteydessä? - Voiko tuota automaattista ilmausventtiiliä huoltaa? Kirjoittanut: El Maco« : 18.08.2019 kello on 15:53 »Mulla saa kolmisen metriä korkeuseroa, luulisin sen kehittävän suuremman paine-eron kuin alden säiliöpumpun. Jos muistan, kerron kuinka kävi.
Kirjoittanut: 88k5« : 18.08.2019 kello on 11:33 »^
Tiedä tuosta kuinhan verkkaisesti liemi jäteastiaan juokseen - kerkeekö päivässä Jos kovin ohuena norona tulee, niin uuden ja vanhan nesteen sekoittuminen alkaa jo alkumetreillä putkissa.. Fordin 6.4 oli alkutuotantoaikanaa n herkkä kavitoimaan vesipumpun tienoolla (muuttivat rakennetta myöhemmin). Jäähdytinnesteenvai htoon kehittivät oman työkalun, jossa systeemiin pumpataan alipaine - alipaineessa pienet ilmakuplat laajentuvat, ja kun kierron laittaa päälle, kulkeutuvat isompina herkemmin ylimpään kohtaa putkistossa (alipainepumppu). Tuli itselle tehdä kuvauksen mukaan tuo paisarilta, pönttöpois; piirin molemmat letkut (paisarin tulo ja paluu) vuoronperään tukossa.
Onistuiskohan noin? Kirjoittanut: El Maco« : 18.08.2019 kello on 10:13 »Mulla alkais kaiketi olla aika vaihtaa liemet. Ajatus toteutukseen olis seuraava. Letkut ruttuun. Säiliö tyhjäksi ja irti. Pumpun painepuolen letkuun jatko, joka koko matkan nousevana yltää auton katolle, pönttöön, jossa uudet liemet. Painepuolen letku auki, jotta pääsee ilma nousemaan katolla olevaan pönttöön. Paluu letkuun jatko, joka jäteliemipurkkiin auton viereen. Puristin pois paluuletkusta. Katsoo, kuinka yhtyvien astioiden laki toimii ja riittävä määrä nestettä on vaihtunut. Lopuksi letkut ruttuun, viritelmän purku, säiliö takaisin ja täyttö. Letkut auki ja hetken odottelu ja eikö se lie ilmattomana pysy.
Mullakin osa pattereista korkealla, linjat kaksoispohjassa, josta useita nousuja mm. Etupenkkien alle. En haluaisi päästää ilmaa järjestelmään. Ja luulisin, että mun tarttee tehdä tämä vain kerran. Jos ajatukseni mukainen vaihto ei toimi, olisi jopa toivottavaa, että joku ampuu ajatuksen alas ennen toteutusvaihetta. Kirjoittanut: T-Cat« : 16.08.2019 kello on 22:05 »Elämä on vai miten se sanotaan, jossain vaiheessa ne kuitenkin pitää vaihtaa.
Kirjoittanut: M1ka« : 16.08.2019 kello on 21:44 »Hyvä niin.
Oma työ on sellata, että siitä saa ihan tarpeekseen niin koskaan ei tule myöntää, että mistään mitään tietää niin ei tarvi mihkään vapaa aikanaan sekaantuakaan. Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla |