Kirjoittanut: SeaSharky
« : 2.06.2021 kello on 12:21 »Hieno homma, sinulla oli selvästi tekemisen meininki asian suhteen
Kirjoittanut: SeaSharky« : 2.06.2021 kello on 12:21 »Hieno homma, sinulla oli selvästi tekemisen meininki asian suhteen
Kirjoittanut: Elvis« : 2.06.2021 kello on 12:08 »Lapset on jo tuon KVG opettanut
Rele vaihdettu ja vikavalo kyllä muutaman käynnistyksen jälkeen näyttää pysyvän poissa Kirjoittanut: SeaSharky« : 2.06.2021 kello on 08:28 »Voi hakea myös: "fiat ducato cooling fan circuit diagram", pitää vain jaksaa kaahlata läpi, minulla on vain pieniruutuinen läppäri täällä mökillä niin ei jaksa selata sillä.
Kirjoittanut: mjh48« : 1.06.2021 kello on 22:30 »Mikähän tuo olis suomeksi,lontoo taipuu tälläiällä niin huonosti kun kansakoulussa sitä ei opetettu KVG = Katso V…u (vaikka) Googlesta Lontoon taidon puute tekee tuosta hausta ja levyn käytöstä hankalaa. Hakusanana voisi olla ”fiat ducato x250 elearn” download Kirjoittanut: Elvis« : 1.06.2021 kello on 22:05 »Mikähän tuo olis suomeksi,lontoo taipuu tälläiällä niin huonosti kun kansakoulussa sitä ei opetettu
Kirjoittanut: mjh48« : 1.06.2021 kello on 20:05 »Kvg löytyykö tuohon elearn levykettä.
Ainakin 244 mallin elearn levyllä on hyvät sähkökuvat. Kirjoittanut: Elvis« : 1.06.2021 kello on 19:25 »Juu tuulilasinmuovi liimattu lasiin kiinni vaikka sitä kuulemma ei sais tehdä,on se italian insinöörin oikea aivopieru miten on suunnitellut koko keulan.
Nyt ehkä ollaan lähempänä vikaa,sieltä löytyi toinenkin rele puhaltimille. Koko sulakerasia käteen ja mittoin miten siellä sähköt kulkee. Rele T06 moottorin flektille jota en aiemmin löytänyt enkä vaihtanut Rele T07 ilmastinnin flekti jonka vaihdoin Pitää huomenissa käydä relekaupassa että löytykö se vika. Viksu tuo fiiun käsikirja ei siinä ole mitään mainintaa releistä. Tuohonko löytyis täydellinen relekaavio niin se paljon helpottais taistelua näiden italian ihmeiden kanssa Kirjoittanut: mattikoo« : 1.06.2021 kello on 15:24 »Sulakkeet on tarkistettu ja rele vaihdettu. Onhan tuulilasin vesikaukalo tiivistettu kunnolla ja vedet johdettu jotenkin järkevästi pois? https://www.youtube.com/watch?v=GwSB1qpBZCI Jos se on tehtaan jäljiltä tai huolimattoman tuulilasin vaihtajan jäljiltä, niin vedet menee tuulilasilta helposti suoraan moottorin, johtosarjojen ja ECUn päälle. Siitä seuraa jossain vaiheessa vikavaloa ja ihan random ongelmia, jotka pelkkää vikakoodia tarkastelemalla johtaa harhaan. Se ei ole varsinainen syy, vaan oire. Imeneviä vikakoodeja voi olla esim. abs ongelmia, ajoeston ongelmia, jarrusignaalin ongelmia, can väylän ongelmia, jne. Saattaapi olla vaikka tuuletin-propellin ongelmia tai melkein mitä tahansa. Kirjoittanut: Elvis« : 1.06.2021 kello on 09:07 »Sulakkeet on tarkistettu ja rele vaihdettu.
Kirjoittanut: att57« : 1.06.2021 kello on 08:43 »Eiköhän flektin anturi löydy jäähdyttimen paluulinjasta
|