Kirjoittanut: SportTraveller
« : 29.03.2021 kello on 14:19 »Kyllä koitin pyörä jarrulla lukittuna laskea metrisen sokkavarren päälle. Ei inahtanutkaan.
Ja kyllä on normikierre, ei vastanen/vasuri.
Ei siitä kyllä käsin mitään välystä tuntenut.
Ensimmäinen nopea apu, löytyi aamulla 09:00 Motonerin korjaushallista, muualla olis joutunut odottelemaan.
Hallin maksimikorkeus ovessa lukevassa tarrassa 2.8, mutta ystävällinen korjaamopäälikkö tjsp. sanoi että tuu nyt koittamaan vaikka auto on 2.9 kuitenkin kattoikkunan kanssa.
Mahtui se!
1½ tuntia ja auto oli hallista ulos.
Oikean etunivelen alunperin kiiltävät kuulat olivat ruskeita. Jostain on päässyt vettä sekaan, vaikka kumi näennäisesti ehjä ja tunnustellessa sormiin jäi rasvaa. aka. kuiva ja ruosteessa.
Osanhan olin jo ostanut sen lisäksi, laskua vaihdolle tuli 118,50 eur.
Kyllä sitä eilen sen rahan edestä jo itse vääntelin, niin en pidä pahana.
Ei muuta ku keula takas pohjosta kohti.
Kiitokset vertaistuesta ja hyvistä veikkauksista. Nythän siellä ei enää paljon vanhaa osaa ole jäljellä.
Kyseessä siis 2006 ducato, knaussin tötteröllä. Mittarissa kilsoja 200K.
Ja kyllä on normikierre, ei vastanen/vasuri.
Ei siitä kyllä käsin mitään välystä tuntenut.
Ensimmäinen nopea apu, löytyi aamulla 09:00 Motonerin korjaushallista, muualla olis joutunut odottelemaan.
Hallin maksimikorkeus ovessa lukevassa tarrassa 2.8, mutta ystävällinen korjaamopäälikkö tjsp. sanoi että tuu nyt koittamaan vaikka auto on 2.9 kuitenkin kattoikkunan kanssa.
Mahtui se!
1½ tuntia ja auto oli hallista ulos.
Oikean etunivelen alunperin kiiltävät kuulat olivat ruskeita. Jostain on päässyt vettä sekaan, vaikka kumi näennäisesti ehjä ja tunnustellessa sormiin jäi rasvaa. aka. kuiva ja ruosteessa.
Osanhan olin jo ostanut sen lisäksi, laskua vaihdolle tuli 118,50 eur.
Kyllä sitä eilen sen rahan edestä jo itse vääntelin, niin en pidä pahana.
Ei muuta ku keula takas pohjosta kohti.
Kiitokset vertaistuesta ja hyvistä veikkauksista. Nythän siellä ei enää paljon vanhaa osaa ole jäljellä.
Kyseessä siis 2006 ducato, knaussin tötteröllä. Mittarissa kilsoja 200K.

Peruuttelu ehkä jeesaa, ja jäähtyminen.