rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Alan
« : 8.02.2012 kello on 12:19 »

Mitenkönhän nuo rajoitukset juttelee EU:n vapaan liikkuvuuden kanssa?

Italialainen toimintakulttuuri ei useinkaan juttele minkään muun kuin joko maan tai virkamieskunnan oman edun kanssa.  >:(

Alkaen liikennesäännöstä, jonka mukaan kaksipyöräisen kuskilla pitää olla molemmat kädet ohjaustangolla ajon aikana. Jos korjaat ajon aikana visiiriä toisella kädellä pyöräsi voidaan takavarikoida, ja niin lienee käytännössä tehtykin. Vakuutus tuskin korvaa. Säädöksen tarkoitus taisi olla skootterilla liikkuvien käsilaukunsieppaaji en toiminnan estäminen, mutta vähät siitä, kun voidaan viedä ulkomaalaiselta moottoripyörämatkai lijalta kulkupeli.

Italia on kuin Iran; hieno maa, p*ska hallinto.
Kirjoittanut: Janos
« : 8.02.2012 kello on 12:07 »

Kysyin asiaa Autoliitosta. Sääntö on kuulemma voimassa, mutta selvittelevät, miten tämä vaikuttaa ulkomaille rekisteröityihin vaunuihin.
Muitakin mielenkiintoisia määräyksiä näyttää olevan, kuten:
"The ratio between the fully laden weight of the trailer. including equipment. and the tare weight of the towing vehicle must not exceed 0.8"
Kirjoittanut: 99
« : 8.02.2012 kello on 08:41 »

Mitenkönhän nuo rajoitukset juttelee EU:n vapaan liikkuvuuden kanssa?
Kirjoittanut: Janos
« : 8.02.2012 kello on 08:29 »

On varmasti ajeltu ja ajellaankin vastedeskin ;)

Sama tieto löytyy kuitenkin mm. täältä:
http://www.eurocampindependent.co.uk/camping/TravelAdvice.cfm
(Italian caravan size limits are as follows: maximum length 6.5m for single axle, and 8m for twin axle; maximum width 2.3m. )

Ei muuten, mutta mahdollisessa onnettomuustilantee ssa vakuutusyhtiö tietysti pesee kätensä, kun "lainvastaisella" vaunulla ollaan liikkeellä :'(
Kirjoittanut: K.E.V
« : 8.02.2012 kello on 07:53 »

On siellä:
a: Ajeltu paljon pitemmälläkin ja 20v sitten
b: leveämmälläkin, monet kerrat myös.
Ei kukaan ole koskaan mitannut ,kysynyt ,epäillyt  8)
Tunnen paljon muitakin jotka siellä kulkevat.
ps Pohjois-Italia on pullollaan Saksalaisten ja Itävaltalaisten jättivaunuja.  :P
Eli tuo on jotain harhaa. ;) Kusetusta ,huijausta tai jotain muuta harhautusta.
Tuo Autoliiton kirja on vähän muutenkin toisella silmällä luettava  ???
Kirjoittanut: Janos
« : 7.02.2012 kello on 21:32 »

Oli ajatus mennä kesällä Italiaan. Autoliiton mainiot oppaat kertovat kuitenkin, että matkailuperävaunun max. leveys 230cm. Yksiakselisen max. pituus (sisältäen aisan) 6.5m. Samaa tietoa löytyy netistäkin.
Voiko tosiaan olla näin?!