Kirjoittanut: vaanari61
« : 10.11.2020 kello on 19:53 »Ilmajouset, vm.1998 Fiat Ducatoon . . . Ei maxi alusta vaan koritehdas erillisluvalla nostanut kantavuuden 3400kg:n . . . .
Eteen ja taakse ? Onko mahdoton "yhtälö" ?
Taakse ilmapusseja löytyy, takajousi"härdeliä" ei varmaankaan kannata ruveta muuttamaan täysin ilmajousitteiseksi koska vaatii "raakasti uutta rautaa alle" vaan ainoastaan "pussittaa akselin ja rungonväli" . . .
Mutta, . . .
Keula, löytyykö ilma"jousia" sinne ja mihin hintaan ? Itseltä loppuu Googlekääntäjän kanssakin kielitaito ja tuntemus auton rakenteisiin . . .
Tietääkö kukaan et onko keulaan jälkiasennettu ilmajousia jälkiasenteisesti ?
Maailmantilanne nyt on mikä on niin tekisi Ducatoon jousipäivityksen jolla saisi matkustusmukavuutta jonkamyöden pääsisi itse eläkeikään ja sitten katsoisi onko vielä silloin miehessä "virtaa" harrastaa matkailua as-autolla eläkkeeläkin ollessa ja jos "virtaa" sillon vielä miehestä löytyy niin ostaisi eläkepäiville sopevan kulkimen . . .
Kysymykset vastauksia vailla . . .
Eteen ja taakse ? Onko mahdoton "yhtälö" ?
Taakse ilmapusseja löytyy, takajousi"härdeliä" ei varmaankaan kannata ruveta muuttamaan täysin ilmajousitteiseksi koska vaatii "raakasti uutta rautaa alle" vaan ainoastaan "pussittaa akselin ja rungonväli" . . .
Mutta, . . .
Keula, löytyykö ilma"jousia" sinne ja mihin hintaan ? Itseltä loppuu Googlekääntäjän kanssakin kielitaito ja tuntemus auton rakenteisiin . . .
Tietääkö kukaan et onko keulaan jälkiasennettu ilmajousia jälkiasenteisesti ?
Maailmantilanne nyt on mikä on niin tekisi Ducatoon jousipäivityksen jolla saisi matkustusmukavuutta jonkamyöden pääsisi itse eläkeikään ja sitten katsoisi onko vielä silloin miehessä "virtaa" harrastaa matkailua as-autolla eläkkeeläkin ollessa ja jos "virtaa" sillon vielä miehestä löytyy niin ostaisi eläkepäiville sopevan kulkimen . . .
Kysymykset vastauksia vailla . . .