Kirjoittanut: Aakku
« : 1.09.2020 kello on 13:23 »Minä tein tuohon vanhaan Transporteriin toisin päin....
Väsäsin releillä automaattivalot, kun en tahdo muistaa aina valoja muuten kytkeä. Erillisellä katkaisijalla kojelaudassa saan sitten kytkennät normaaliksi ja valot kytkeytyvät valokatkaisimesta. Lähinnä ulkomaita varten halusin säilyttää valottoman vaihtoehdon. Nykyisin tosin taitaa useimmissa maissa olla ajovalokäytäntö päivälläkin. Aikoinaan vastaantulijat vilkutti valoja päivällä, jos oli unohtunut ajaessa päälle. Ns. huomiovalotkin piti kytkeä pois Saksassa laittomina.
Volkkkaristakin löytyy se "ranskalainen parkki" vilkkuviiksestä. Sekin oli Suomessa aikoinaan kielletty.
Väsäsin releillä automaattivalot, kun en tahdo muistaa aina valoja muuten kytkeä. Erillisellä katkaisijalla kojelaudassa saan sitten kytkennät normaaliksi ja valot kytkeytyvät valokatkaisimesta. Lähinnä ulkomaita varten halusin säilyttää valottoman vaihtoehdon. Nykyisin tosin taitaa useimmissa maissa olla ajovalokäytäntö päivälläkin. Aikoinaan vastaantulijat vilkutti valoja päivällä, jos oli unohtunut ajaessa päälle. Ns. huomiovalotkin piti kytkeä pois Saksassa laittomina.
Volkkkaristakin löytyy se "ranskalainen parkki" vilkkuviiksestä. Sekin oli Suomessa aikoinaan kielletty.
