rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: jartuo
« : 25.07.2020 kello on 21:52 »

Onjoo kyseessä 3500kg:n peli, kantavuus tuskin tulee vastaan. Tekniikka lähinnä kiinnostaa.
Kävin koeajamassa 2.5L konella olevaa, sekin päihitti mennen tullen minun 2.8IdTd:n
Se oli tosi hiljainen ajaa.
Kirjoittanut: vaanari61
« : 25.07.2020 kello on 21:04 »

Jos ei muuta niin kone painavampi ja se on pois kantavuudesta jota muutoinki vähän jos kyseessä max. 3500kg:n verme.
Kirjoittanut: jartuo
« : 25.07.2020 kello on 19:55 »

Onkohan tuollaisen 3.0 litran koneella kova vaikutus kulutukseen, verrattuna normaalimpaan 2.5:seen?

Ei ole mitään kokemusta noista 3.0 koneista ja nyt olisi yksi sellainen myynnissä, onko ne ihan hyviä koneita vai pitäisikö katsella 2.5:n tekniikalla?