rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: K.E.V
« : 13.07.2020 kello on 10:45 »

Se on kaupan käynti yksi maailman yksinkertaisimmista asioista, samoin tuotanto ja sen kannattavuus.
Kun laatu ja hinta kohtaa on tuote myytävissä. Mutta jos ne ei kohtaa, niin toiminta on kannattamatonta
eli tuote on huono omaan luokkaansa. Mutta kun otetaan hyvä myyntimies hommiin, niin se kantaa jo aika
pitkällä. Ja siinä on monen suomalaisen firman kompastus paikka.
No jos ei mene joku häsläämään. Soliferin tapauksessa nuorien sijoittajakollien visio oli taas yksi esimerkki.
Ostettiin Solifer velkarahalla , lanseerattiin veneet, polkupyörät kullinkuristimet jne sille merkille. Hinattiin hinnat tappiin ja alettiin neuvottelemaan jälleenmyyjille uusista sopimuksista.
No eihän siitä mitään tullut, siihen väliin iski eräs punavalkoinen. Antoi omansa kaikille mahdollisille jotka oli edustaneet ko. merkkiä ja sanoivat saatte tätä myydä kunhan ette edusta enää Dorotean tuotteita.
No siinähän se  Thumbd

Taas muita merkkejä kaatoi -90 luvun alun lama. mm Astron , Cd:n jne.
Kirjoittanut: "Masi"
« : 13.07.2020 kello on 10:32 »

Se on kaupan käynti yksi maailman yksinkertaisimmista asioista, samoin tuotanto ja sen kannattavuus.
Kun laatu ja hinta kohtaa on tuote myytävissä. Mutta jos ne ei kohtaa, niin toiminta on kannattamatonta
eli tuote on huono omaan luokkaansa. Mutta kun otetaan hyvä myyntimies hommiin, niin se kantaa jo aika
pitkällä. Ja siinä on monen suomalaisen firman kompastus paikka.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 13.07.2020 kello on 10:04 »

Harmi kun suomesta on kaikki tuotanto lähtenyt  :(  nuokin olivat aikaansa edellä.
Tuo maailmalta tuotujen tyrkytys joka aiheessa oli jo silloin alkamassa.
Kirjoittanut: x1m
« : 13.07.2020 kello on 08:46 »

Harmi kun suomesta on kaikki tuotanto lähtenyt  :(  nuokin olivat aikaansa edellä.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 13.07.2020 kello on 07:47 »

Paavon oma vaunu heidän pihallaan.


Kirjoittanut: O-P
« : 13.07.2020 kello on 06:50 »

Löytyi tämä vanha aihe. Meille tuli tuossa kuun vaihteessa Paro PR500 -78. Näitä valmistettu 50kpl. Tiedossa ei ole itsellä muita säilyneitä. Tämä säilynyt melko alkuperäisessä kunnossa. Toinen Paro minkä tiedän on tuo Rouskujen Paro, joka on suurempi ja yksittäis kappale. PR500 oli sarjatuotanto malli.
Kirjoittanut: MarkoA
« : 20.02.2014 kello on 08:34 »

Ei löytyis kuvia? Kuulostaa hienolta. Pääsispä joskus näkemään tällaista käsityötä.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 20.02.2014 kello on 08:10 »

Tuo Paavon ja Mallun oma Paro on aika hauska "museovaunu" . siinä on mikrot kaapistossa ja ilmastoinnit (sängynaluslaatikoss a) jne. Tässä reiluvuosi sitten siihen laitettiin uusi runko ja akselisto. Maavara nousi 10cm kun taas oli vääntösauvoissa potkua.
Samalla otettiin kaapista tehdasuusi 2490:nen ja taas oli kulkine uudenveroinen  Thumb
Tullut käytyä hänellä ja hänen kulkimissaan useasti vuosien mittaan.
Kirjoittanut: MarkoA
« : 19.02.2014 kello on 22:12 »

Uusimman Caravan lehden Paro juttu sai kirjoittamaan. Todella mielenkiintoinen tarina vaunuista joista en teinnyt mitään ennen tätä juttua. Harmi kun kuvia jutussa oli niin rajallinen määrä, kolme itseasiassa. Kyseisistä vaunuista lukisin mieluusti lisää ja katselisin kuviakin. Omaan silmään tuo lehden Paro PR500 oli aivan uskomattoman tyylikkään ajattoman näköinen vaunu, joka ulk8näkönsä puolesta vois hyvinkin olla kaupan vaikka nykypäivänä hyvin pienin muutoksin.
Sisäkuvia ei valitettavasti jutussa ollut kuin yksi ja sekin aika "ahdas" kertomaan sisustuksesta juuri mitään. Löytyykö keltään foorumilaiselta kokemuksia Paro vaunuista, tai jopa parempaa, Paro vaunua sellaisenaan? Jos on niin oispa hienoa kuulla aiheesta lisää.