rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: El Maco
« : 25.04.2020 kello on 09:24 »

Toi on putki, joka on ruostunu puhki. Ja ongelma on, että auto ei ole lähelläkään kotipihaa, jossa olisi työkalut. Ei huvittaisi erityisemmin lähteä pajottamaan tuonne kylille. Jos auton saisi ajamalla kotiin, joka oli homman tavoite, olisi helppo teettää ajan kanssa putket tai letku korvaamaan hajonneen. Tunkkailemalla ja pukeilla auton alle mahtuisi, mutta olkoon nyt tuolla. Sehän on jo korjaamon pihassa ja sisällä 5.2t nostin.  Paikka on sikäli helppo, kunhan saa itsensä auton alle, joten ei korjaamonkaan lasku mahda maata kaataa.
Kirjoittanut: kettunen
« : 25.04.2020 kello on 08:47 »

Mitä 2004 2.8 koneessa olevat moniurahihnat pyörittää. Yritin kurkkia mutta auto maata vasten ei tahdo nähdä. Ongelma on ohjaustehostajan putkivuoto. Jos tehostajan hihnan saisi pois, voisi auton ajaa kotiin jossa putken saisi vaihdettua.

Jos jostain löytyisi hihnakaavio, vaikka sopiva räjäytyskuva, niin se auttaisi paljon.
Moikka
Ota vanha letku pois ja vie se / tai sitten  hajottamolta hankittu letku liikkeeseen joka tekee hydrauliletkuja, vanhasta letkusta päät ja uusi letku väliin.
Näin tehtiin vanhaan transuun letku kun uutta ei löytynyt mistään.
Homma kesti 20 min. ja makso 15€.
Terv. Toivo
Kirjoittanut: JariL
« : 25.04.2020 kello on 08:39 »

En tiedä fiuden paineista,mutta v70 volvoon tein hydrauliletkusta pätkän vuotavan putken tilalle ja monta vuotta kestänyt,ja ihan helmiliitoksella.
Kirjoittanut: El Maco
« : 25.04.2020 kello on 08:33 »

Kiitokset. Löytyi vahvistus sille mitä tuossa etsiskellessä jo ounastelin. Pumppu ei pyöri tässä moottorissa moniurahihnalla, eli se mahdollisuus on poissuljettu. Paineetkin on sitä luokkaa, ettei mikään letkuvirityskään ole järin luotettava, kun kääntyilemättäkään ei pääse pitkälle. Kai se on jätettävä korjaamon huoleksi, valittivat vain, että fiudeen saa osia tällä hetkellä erittäin huonosti. Tosin mun mielestä tuon putken voi taiteilla helposti itse tai korvata letkulla, jos vain saa sopivat liittimet päihin. Katsotaan kuinka asia etenee.
Kirjoittanut: svc
« : 25.04.2020 kello on 08:14 »

Löytyisikö tuolta sopivaa kuvaa? https://www.catcar.info/en/
Fiat 2.8 JTD on sama Ivecon (Sofim) moottori, josta PSA käyttää Boxerissa ja Jumperissa 2.8 HDi nimisenä.

Applications:
    Citroen Jumper
    Fiat Ducato
    Iveco Daily
    Iveco Massif
    Peugeot Boxer
    Renault Mascott
Kirjoittanut: El Maco
« : 25.04.2020 kello on 07:50 »

Mitä 2004 2.8 koneessa olevat moniurahihnat pyörittää. Yritin kurkkia mutta auto maata vasten ei tahdo nähdä. Ongelma on ohjaustehostajan putkivuoto. Jos tehostajan hihnan saisi pois, voisi auton ajaa kotiin jossa putken saisi vaihdettua.

Jos jostain löytyisi hihnakaavio, vaikka sopiva räjäytyskuva, niin se auttaisi paljon.