Kirjoittanut: MRi
« : 20.04.2020 kello on 12:59 »Neljä talvea AdBlue laitteilla takana, 3 Skodalla ja 1 Volvolla. Noissa ei ainakaan ole mitään ongelmia ole ollut. Ja täyttötaajuus varsin harva ja siitäkin auto varoittaa ajoissa.
Kirjoittanut: MRi« : 20.04.2020 kello on 12:59 »Neljä talvea AdBlue laitteilla takana, 3 Skodalla ja 1 Volvolla. Noissa ei ainakaan ole mitään ongelmia ole ollut. Ja täyttötaajuus varsin harva ja siitäkin auto varoittaa ajoissa.
Kirjoittanut: HiTec« : 20.04.2020 kello on 12:01 »Miten hyviä kokemuksia olet kuullut ranskais-italialaisten urealiuos purkkien lämmityksistä ja niiden toimivuudesta pohjolan pakkaslukemilla? No sitäpä tässä oottelen, että tulee nuo pakkaset, niin alkaako ne ongelmat vaiko eikö, vaan kun juuri muitakaan vaihtoehtoja ei (enää) ole ![]() Kirjoittanut: El Maco« : 20.04.2020 kello on 11:12 »Meillä töissä siirrytään sähköautoihin sitä mukaa kuin voidaan. Uudehkojen dieselien kanssa on tämmöisessä pätkäajossa jatkuvia ongelmia. Uudeksi mieltämäni, puolen vuoden ikäinen transit sytytteli vikavaloaan ahkerasti. Hiukkasloukku kiukkuaa. Sähkövatkaimet taas toimii tämmöisessä erittäin hyvin. Sähköisten lisäksi, muutama 80-luvun Mersu toimii hyvin.. Toki, kyllä ne jo vuosittain ihan remonttia vaatii, mutta moottorit pelaa. Kirjoittanut: 88k5« : 20.04.2020 kello on 10:38 »^
Miten hyviä kokemuksia olet kuullut ranskais-italialaisten urealiuos purkkien lämmityksistä ja niiden toimivuudesta pohjolan pakkaslukemilla? Taksipuolella ollut riesaa kun systeemit tuli - kun oli vielä 20-30 pakkasia etelässä.. nyt kun ei talvea, ei ongelmia ![]() Kirjoittanut: HiTec« : 20.04.2020 kello on 10:30 »Minä ainakin kartan uusia/uudehkoja dieseleitä vikaherkkien saastelaitteiden vuoksi. Ikävä kyllä, noihin vaan pitää mennä jos haluaa yhä ajaa dieselillä Näin se kävi itsellänikin kun tuo Qashqain NOx-loukullinen ja siten käyttäjälleen täysin huomaamaton järjestelmä tuli nyt vaihdettua Citroënin SCR-filsulliseen ja täten tuli nuo AdBlue-kuviotkin peliin mukaan. Oli meinaan tuo kusi-säiliö vain about puolillaan kun auton liikkeestä ulos ajoin joten juu, myös tuonkin nesteen kanssa läträäminen on jo tullut tutuksi. Ja hei, samallahan otettiin askel ecompaan suuntaan muutenkin, kun CO2-päästöissäkin tultiin "valtava loikka" kokonaiset -6 NEDC-grammaa alaspäin. Vielä tässä jos tankkaa Nesteen My Dieseliä tankkiin, niin jokohan sitä alkaa apilat kasvamaan korvissakin ![]() Kirjoittanut: Catiska« : 20.04.2020 kello on 10:16 »Minä ainakin kartan uusia/uudehkoja dieseleitä vikaherkkien saastelaitteiden vuoksi. Tuttavapiirissä monella on ollut ongelmia ja itsellänikin edellisesssä autossa (onneksi takuuseen meni) oli usean päivän remppa kun saastevermeisiin tuli vikaa.
Kirjoittanut: "Masi"« : 17.04.2020 kello on 14:03 »No niin, ympäri käydään ja yhteen tullaan, tai jotain sinnepäin https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tt/8d9d529b-65ea-4fed-8214-61e07e73cabd?ref=ampparit:dee2Tämä trendihän alkoi jo viimme vuonna saksasa kun ihmiset älysivät eron bensa ja uudehkon diesel auton välillä saasteissa. Euro 4 on jo kohtalaisen hyvä, samaa tasoa bensa vehkeiden kanssa, euro 5 on jo kaukana edellä ilmastoa ajatellen, euro 6 karannut jo taivaan rannan taa bensaan verrattuna. Ja miksi euro 4 käy kaupaksi paremmin kuin euro 5 ja 6, hinnan takia, ei muusta syystä. Kirjoittanut: Adrivaari« : 17.04.2020 kello on 13:54 »No niin, ympäri käydään ja yhteen tullaan, tai jotain sinnepäin https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tt/8d9d529b-65ea-4fed-8214-61e07e73cabd?ref=ampparit:dee2
Kirjoittanut: Catiska« : 1.03.2018 kello on 14:15 »Oliko lausumalle jotain perustelua?
Kirjoittanut: K.E.V« : 1.03.2018 kello on 11:42 »Eiköhän noille saksasta ulos dumpatuille melko tuoreille disuille ole muitakin ottajia kuin vain täkäläinen autoilijaTuossa yhden "tuontihenkilön" kanssa höpötin. Loihe lausuman : Suomalaiset on jääneet junasta noissa hakuhommista jo 10v sitten. Murusia saavat ![]() |