rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Karabiilisti
« : 4.03.2020 kello on 21:35 »

nykyään ei osata tehdä edes renkaita kestämään
Kirjoittanut: Mautoilija
« : 4.03.2020 kello on 18:03 »

En tiedä missä se rengas rikon raja menee. Itellä kesti viimekesänä uusi rengas 600km ja oli vain raamit vanteenympärillä ja päreet keskellä tietä, eikä ollu vanhat kumit.  :-\
Sitten vain myyjäliikkeen pakeille keskustelemaan takuunalaisen renkaan aiheuttamien tuhojen korvaamisesta ja uudesta renkaasta.
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 4.03.2020 kello on 17:46 »

En tiedä missä se rengas rikon raja menee. Itellä kesti viimekesänä uusi rengas 600km ja oli vain raamit vanteenympärillä ja päreet keskellä tietä, eikä ollu vanhat kumit.  :-\
Kirjoittanut: Karabiilisti
« : 4.03.2020 kello on 09:51 »

Vanhalla gummilla ei kannata ajella tosiaan...iteltä meni kevytperäkärristä vaunun alkuperänen gummi kerta kajahduksella halki nelisen vuotta sitten.
Kuormana oli betonilaattoja ja tiessä syvähkö siltarummun kuoppa. Vauhti oli kyllä pieni johtuen kuormasta ja kumien iästä...ehkä 30 kmh. Ei kestänyt enää painetta. Kärri on 70 luvun alusta...eli n.45 vuotta oli liikaa renkaalle....
Toinenkin tuli vaihdettua samalla kertaa. Nyt kestää taas  Thumb

Kirjoittanut: Arska
« : 4.03.2020 kello on 09:29 »

itse repisin nastat pois ja ajaisin loppuun, jos jäättömällä tiellä ei ojien välissä pysy niin vika on ratin takana, ei renkaissa.
Enpä missään nimessä tekisi tuollalailla. Hylkyyn vaan noin vanhat renkaat.
Jos tietoisesti ajelisin noin vanhoilla renkailla niin enpä ottaisi ketään kyytiin ettei heille mitään sattuisi rengasrikon sattuessa, se vaara on jo suuri noin vanhoissa renkaissa. Tuskin antaisin itselleni koskaan anteeksi jos muutaman sadan euron säästön takia joku menettäisi terveytensä.
Kirjoittanut: T-Cat
« : 3.03.2020 kello on 21:29 »

vähän menee ot:ksi mutta kuitenkin. Laitoin syksyllä matkamökin alle hankkarin piikkipyörät eipä voi muuta kuin kehua renkaita. Pehmeät, äänettömät , epäherkät uriin ja pito erinomaiset. Voittaa mennen tullen mukavuudessa nokialaiset. Suosittelen. Thumb

Gislaved ei ole Nokian rengas vaan Continentalin omistama vanha ruotsalainen merkki. Paripyörillä oleva ei oikein tahdo kulkea urissa vetelemättä, luullakseni merkkiin katsomatta mutta pitoa noissa on huomattavasti enemmän kuin 15 v. vanhoissa Nokialaisissa.
Kirjoittanut: Mautoilija
« : 3.03.2020 kello on 21:25 »

itse repisin nastat pois ja ajaisin loppuun, jos jäättömällä tiellä ei ojien välissä pysy niin vika on ratin takana, ei renkaissa.
Käsittämätön asenne.  Thumbd Thumbd Joskus joutuu tekemään tiukan väistöliikkeen tai pysäyttämään nopeasti.
Kirjoittanut: ktako
« : 3.03.2020 kello on 21:16 »

Kokemuksia nastarenkaista.
Asunto autosta harvemmin loppuu kulumalla.
Taitaa ikä rasitus vaivata ennemmin, itellä 2 Micukkaa, kaikki nastat tallella,
pintaa 6-8mm, ikää 15v, siis rippikouluiässä. Säilytetty melkein varjossa.
Kysymys kuuluu. Maksaako vaivaa, ruuvata alle? Räjähtääkö ensimmäisessä
kaarteessa??
onko urien pohjilla hiushalkeimia? Jos on niin hylkyyn. Thumbd
Kirjoittanut: aakoo
« : 3.03.2020 kello on 21:15 »

itse repisin nastat pois ja ajaisin loppuun, jos jäättömällä tiellä ei ojien välissä pysy niin vika on ratin takana, ei renkaissa.
Kirjoittanut: ktako
« : 3.03.2020 kello on 20:56 »

Enpä ite laittaisi enää tuon ikäisiä autoon. Syksyllä ostin uudet Gislavedin nastarenkaat 6 kpl 750€ kun vanhat oli tehty 2005, arvellutti ajaa renkaiden runkojen puolesta huonoilla teillä.
vähän menee ot:ksi mutta kuitenkin. Laitoin syksyllä matkamökin alle hankkarin piikkipyörät eipä voi muuta kuin kehua renkaita. Pehmeät, äänettömät , epäherkät uriin ja pito erinomaiset. Voittaa mennen tullen mukavuudessa nokialaiset. Suosittelen. Thumb