rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Ruuteri
« : 23.07.2019 kello on 16:45 »

Hyvä ja edullinen keino kylmälle lattialle on villasukat.
Kirjoittanut: JariS
« : 23.07.2019 kello on 15:45 »

Mutta onkohan siitä pohjarakenteesta tietoa?
Vanhemmissa (-80 luku ja -90 luvun alkupuoli) oli pohja styroksista ja puusta tehty, vaikka seinät olikin uretaania metalli kehikolla 2000- lukusista ei tietoa... joten ei taida tästätiedosta apua olla...
Kirjoittanut: Alan
« : 23.07.2019 kello on 07:29 »

Sama eriste pohjassa kuten seinissäkin. Vahva muistikuva, että pohjassa on paksumpi, olisiko ollut 40 mm. Sitäkin muistelen, että samaa eristepaksuutta käytetty läpi malliston.

Kun hieman asian viereen tuossa alussa meni, niin pitää todeta, että omassa on talvella kuuma alkovissa ja viileintä takana kerrossängyn alapetissä. Alkovin lämmitykseen on lisäpuhallin, joka on täysin tarpeeton ainakin -20 C asti.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 23.07.2019 kello on 00:02 »

Ajattelin että jollakin palstalaisella olisi faktatietoutta.

Kuten sanoin, siellä on vaneri molemmin puolin ja eriste välissä.
Se, mitä Hymer sanoo 'Pual-rakenteeksi', on al-eriste-vaneri, joka on paistettu yhdeksi palikaksi.
Pohjassa ei alumiinia ole.
Kirjoittanut: jtk
« : 22.07.2019 kello on 23:54 »

           
         ^
Varmimmin saat vastauksen soittamalla maahantuojalle.  ;)
Ajattelin että jollakin palstalaisella olisi faktatietoutta.
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 22.07.2019 kello on 23:27 »

           
         ^
Varmimmin saat vastauksen soittamalla maahantuojalle.  ;)
Kirjoittanut: jtk
« : 22.07.2019 kello on 23:20 »

Hymer 642cl, ei ole tuplapohjalla. Lähinnä kiinnostaisi tietää, onko pohjassa käytetty pual tekniikkaa?
Kirjoittanut: seppoko
« : 22.07.2019 kello on 21:51 »

Mutta onkohan siitä pohjarakenteesta tietoa?

Nyt tulee mutua:

Luulisin, että pitäisi tietää malli, sillä tuskin millään merkillä on kaikki mallit pohjastakaan samanlaisia.

Väittäisin, että suurimmassa osassa talvella(kin) käytettävissä autoissa ei ole tuplapohjaa.
Kirjoittanut: palokurki
« : 22.07.2019 kello on 20:31 »

Jos lattia tuntuu kylmältä tulee helposti "turhaan" nostettua lämpöä kulkineessa. Kaksoispohja olisi varmasti hyvä omassakin autossa. Jos sähköä tarjolla, niin sähköinen lattialämmitys hoitaa asian, mutta puskassa lattian lämpimäksi teko vaatii parin asteen turhan lämmön nostamisen.

Nii, ja mulla ei ole alkoviHymeriä, vaan integroitu.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 22.07.2019 kello on 20:21 »

Mutta onkohan siitä pohjarakenteesta tietoa?

Siellä on vaneri molemmin puolin ja eriste välissä.
Ei tullut mitattua paksuutta, kun tein reiän....
Ja kyllä siellä tarkenee.
En ole alkovimallissa edes käynyt mutta yleensä sinne patjan alle menee vielä lämpöputki.