rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: tsahkali
« : 10.06.2019 kello on 14:49 »

Seuraat vaan letkua...
Vaan onko se varmasti vaihtimen hana?
Itsekin aikoinaan korvasin lämppärin hanan tuollaisella.   ;D
Kirjoittanut: SFC52815
« : 10.06.2019 kello on 12:27 »

Tuli mieleen taas yksi kysymys kun lueskelin Matkaajan käyttöopasta.
Siinä mainitaan, että lämmönvaihdin sijaitsisi oikeanpuoleisessa vuodevaatelaatikoss a ja sen kiertovesipumpun katkaisija laatikon kyljessä ja venttiili kojelaudan alla.
Omassani ei laatikossa ole mitään lämmönvaihdinta eikä katkaisijaa (missään laatikossa), mutta venttiili on kojelaudan alla, joka on kuulemma vaihdettu ja laitettu vielä varmistukseks kaukalo vuotoa varten :)

Missähän voisi sijaita tuo lämmönvaihdin ja sen pumpun katkaisija ja pumppu ?

TERO
Kirjoittanut: SFC52815
« : 9.06.2019 kello on 21:41 »

Nyt on Matkaaja pihassa jo koko sunnuntai sitä on siivottu ja tutkittu.
Kosteutta on riittävästi, vessan katto ja lämmittimen hormin reuna ihan märkiä katosta ja osa seinää. Ulkopelti oli parin metrin matkalta ylhäältä auki, eli ”tullut pois tiivisteen alta”.
Samoin alkovissa toisessa kulmassa on pehmeää.

Tein pikatilkitsemisiä ensi alkuun kun minkäänlaisia kosteusremppoja en osaa tehdä.

Ihmetyttää myös kun toisen puolen sivuseinä heiluu paljon kun ulkoa tai sisältä painelee.

Ajettavuudeltaan liki kolmesataa tuhatta ajettu 2,4 TD on kyllä todella hyvä.

Päivityksiä ja kuvia tulee kotisivulle lähiaikoina

TERO