rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Karabiilisti
« : 12.05.2019 kello on 22:05 »

kytkimen kesto riippuu enempi käyttäjästä kuin konstruktiosta.
Jossei sitä turhaa luisuta ja kiusaa ja ajelee pitkää pätkää niin kestää monkertaiset kilsat kaupunkiajoon nähden.
Jos ajat vaikka rovaniemeltä hesaan niin kytkin ei kulu juurikaan kun vitosella/kutosella jolkottelee menemään.

On tullut nähtyä sellasiakin kuskeja jotka pitää autoa ylämäessä liikennevaloissa paikoillaa kytkimellä...sellas ella ei kestä kauaakaan....
Kirjoittanut: smy
« : 12.05.2019 kello on 21:36 »

Onko kuinka moni joutunut kytkinremppoja tekemään noihin Ducatoihin? Miettinyt itse viimeiset 100tkm koska on edessä mutta ei väsymistä kyllä näy (350tkm lähenee). (Henkisesti valmistautunut)
Ilmeisen toimiva rakenne tuossa.