rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: pouhe
« : 21.02.2019 kello on 21:27 »

Patehan se jo kirjoitti miten on.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 21.02.2019 kello on 20:32 »

Anteeksi jos ilmaisin asiani väärin, tarkoitin että olit oikeassa, mutta tsaskali kirjoitteli mitä kirjoitteli.

Älä pihistä, kerro nyt jo viimein, mikä meni väärin!   8)
Kirjoittanut: pouhe
« : 21.02.2019 kello on 19:30 »

Luulenpa tehneeni elämäni aikana niin monta kytkin/vaihteistoremonttia että pidän itseäni jonkin sortin asiantuntijana tässä asiassa.
Olen mm. ollut eräällä merkkikorjaamolla 13 vuotta asentajana.
Anteeksi jos ilmaisin asiani väärin, tarkoitin että olit oikeassa, mutta tsaskali kirjoitteli mitä kirjoitteli.
Kirjoittanut: Pate
« : 21.02.2019 kello on 18:26 »

Sitä juuri tarkoitin. Annetaan neuvoja, vaikka asiaa ei tunnetakaan. Aika yleistä kuitenkin näillä palstoilla. Tämä siis Paten kommenttiin.
Luulenpa tehneeni elämäni aikana niin monta kytkin/vaihteistoremonttia että pidän itseäni jonkin sortin asiantuntijana tässä asiassa.
Olen mm. ollut eräällä merkkikorjaamolla 13 vuotta asentajana.
Kirjoittanut: Arska
« : 21.02.2019 kello on 10:25 »

Sitä juuri tarkoitin. Annetaan neuvoja, vaikka asiaa ei tunnetakaan. Aika yleistä kuitenkin näillä palstoilla.
Toisaalta sinä olisit voinut asian jo selvittää viestissäsi etkä heittää siihen että tutki vaihteiston ja kytkimen rakennetta.
Kirjoittanut: pouhe
« : 21.02.2019 kello on 10:18 »

Sitä juuri tarkoitin. Annetaan neuvoja, vaikka asiaa ei tunnetakaan. Aika yleistä kuitenkin näillä palstoilla. Tämä siis Paten kommenttiin.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 21.02.2019 kello on 10:17 »

Painelaakeri voi hirttää kytkinakselin päällä olevaan holkkiin jos siinä on pahoja naarmuja.

Tässä ilmeisesti joku haluaa saivarrella, vaikka ongelma voi olla kriittinen.
Kutsun sitä kokonaisuutta, joka akselin päällä liikkuu, 'painelaakeriksi'.
Ja se piru 'hirtti' kiinni akseliin.
Teräs vastaan taräs ja vuosien pöly välissä.
Mahtoi miehen naama olla hölmön näköinen, kun oli moottoritie ja alamäkeä niin paljon, että piti vaihtaa pienemmälle...
Pamaus oli valtaisa, kun poljin viimein painui alas.
Uuden lakerin 'liukuosa' oli nylonia ja se kulki wanhallakin akselilla takeltelmatta.
Kirjoittanut: Pate
« : 21.02.2019 kello on 09:21 »

Siinähän se liikkuu eestaas....
Painelaakeri voi hirttää kytkinakselin päällä olevaan holkkiin jos siinä on pahoja naarmuja.
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 21.02.2019 kello on 09:17 »

No niin, löytyihän vääntämisen aihe niille jotka niitä etsii.  ::)
Kirjoittanut: pouhe
« : 21.02.2019 kello on 09:13 »

Edelleen, tutki rakennetta, painelaakeri ei voi osua akseliin.