rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Aakku
« : 23.12.2018 kello on 15:17 »

En nyt muita moottoreita muista kuin Ladan 1200 koneessa ketjunkiristimestä loppui kiristys niin uusittiin ketju ja laahaimet ja kiristin.
VW TSI koneissa on ollut laajalti jakoketuongelmia... .

Samoin PSA:n moninkertaisesti palkitussa PureTech moottoreissa ns. öljykylvyssä oleva hihna murenee. Myös PSA:n tupla jakopään välinen ketju alkaa rallattaa jossain malleissa.
Nykyisin ketjut eivät ole ylimitoitettuja, vaan siinäkin koitetaan säästää.

Esim.
https://www.apu.fi/artikkelit/volkswagenin-tsi-moottorien-jakoketjuongelmat
Kirjoittanut: Oulaa
« : 23.12.2018 kello on 14:17 »

Heh, ketjukoneests vaan tulee varmuuden tunne että ne kestää aina ja ikuisesti, mutta näinhän se oikeesti ole, venyy ja paukkuu kuten jenkki purkka aikoinaan.
En nyt muita moottoreita muista kuin Ladan 1200 koneessa ketjunkiristimestä loppui kiristys niin uusittiin ketju ja laahaimet ja kiristin.
Kirjoittanut: Hymer B 664
« : 21.12.2018 kello on 23:29 »

Ei ne ikuisesti kestä mutta sen moottorin iän mikä sille on noin suunniteltu,en ole kuullut yhtään ketjuvauriota ducaton koneessa.
Kirjoittanut: Arska
« : 21.12.2018 kello on 23:18 »

Mulla 07 Jumper. Siinä on sama kone 2.2 hdi  kuin Transitissa (2.2 tdci) eli  k e t j u k o n e .enintään
Ducatossa on tuon ikäisissä  h i h n a
Heh, ketjukoneests vaan tulee varmuuden tunne että ne kestää aina ja ikuisesti, mutta näinhän se oikeesti ole, venyy ja paukkuu kuten jenkki purkka aikoinaan.
Kirjoittanut: Toukolanttu
« : 21.12.2018 kello on 23:02 »

Mulla 07 Jumper. Siinä on sama kone 2.2 hdi  kuin Transitissa (2.2 tdci) eli  k e t j u k o n e .
Ducatossa on tuon ikäisissä  h i h n a
Kirjoittanut: MotoVan
« : 9.12.2018 kello on 19:32 »

ducatolla mittari pyörähtää ympäri :-)

https://www.youtube.com/watch?v=q1doQvgvROE
Kirjoittanut: tsahkali
« : 9.12.2018 kello on 13:26 »

Niinpäs taitaa ollakin Fordin kone...
Onko se sitten hyvä, vaiko huono asia?

Eipä tuossa tunnu olevan mitään, miksi se olisi 'huonompi' kuin joku muu.
Kirjoittanut: Aakku
« : 9.12.2018 kello on 10:55 »

Eikö 2,2 kone ole kummassakin sama Fordin kone ,vai kuka senkin tekee.
Niinpäs taitaa ollakin Fordin kone...

Onko se sitten hyvä, vaiko huono asia?
Kirjoittanut: Oulaa
« : 9.12.2018 kello on 10:19 »

Eikö 2,2 kone ole kummassakin sama Fordin kone ,vai kuka senkin tekee.
Käy ennemmin koeajamassa auto.
Minä en huomannut Elnaghhissa 2,2 100hv konessa muut kuin että se oli paljon pirteämpi kiihtymään kuin 2,3 jtd ,näin
 perstuntumalla.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 9.12.2018 kello on 10:00 »

Onko toisessa ketju ja jos on, niin kestääkö ketju?

Olen elämäni aikana kuullut yhdestä ketjun katkeamisesta, eikä siitäkään kova ääni kuulunut.   ;D
Siihenkin katkoon oli ketjusta riippumattomat syyt.