rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: K.E.V
« : 1.10.2018 kello on 08:08 »



Off-Topic:
Hupaisaa tuo automaattikorjaukse n teksti
Kirjoittanut: Catiska
« : 1.10.2018 kello on 08:01 »

Eli puolet auton parketista puuttuu. Repsikan penkin alla on adapteri ad 01, josta parkit lähtevät eteenpäin, mutta ohjausjännitettä ei tule reliikkejä. Ohjaus on todennäköisesti otettu auton parketista. Ohjekirjaan mukaan Ducaton parkkien sulake on repskan ovenpielessä, mutta integroiduista autosta en tälläistä kotelona löydä. Muut sulakkeet on tarkistettu ( konehuone ja ratin alla vasemmalla puolella). Löytyyköhän tältä foorumilta vinkkiä mistä sitä kadonnutta sähköä kannattaisi etsiä?

Tämä ratkesi kun johtoja heilutteli penkin alla niin valot palasivat

Epäilen että ei ratkennut. Nyt tiedät vain että noilla seutuvilla on vika joka tulee uusiutumaan melko pian. Kannattaa siis korjata jos haluaa että puolet parketeista on taas autossa. Reliikeistä en osaa sanoa, olisiko vika niissä. Mutta koska kadonnut sähkö tuli takaisin johtoja heiluttamalla, on vika huonossa johtoliitoksessa, katkenneessa johdossa tai heiluttamisen aiheuttama liike generoi sähköä johtoihin ja näin parketit paloivat.

Joten, helpoimmalla pääset jos rakennat jonkinlaisen reliikkiohjatun heiluttajalaitteen heiluttamaan johtoja. Näin parketit palavat oli vika missä tahansa noissa kolmessa asiassa...
Kirjoittanut: JiiHoo
« : 30.09.2018 kello on 18:46 »

Tämä ratkesi kun johtoja heilutteli penkin alla niin valot palasivat
Kirjoittanut: JiiHoo
« : 30.09.2018 kello on 18:18 »

Eli puolet auton parketista puuttuu. Repsikan penkin alla on adapteri ad 01, josta parkit lähtevät eteenpäin, mutta ohjausjännitettä ei tule reliikkejä. Ohjaus on todennäköisesti otettu auton parketista. Ohjekirjaan mukaan Ducaton parkkien sulake on repskan ovenpielessä, mutta integroiduista autosta en tälläistä kotelona löydä. Muut sulakkeet on tarkistettu ( konehuone ja ratin alla vasemmalla puolella). Löytyyköhän tältä foorumilta vinkkiä mistä sitä kadonnutta sähköä kannattaisi etsiä?