Juuri noin, kerran on vaihdettu etu-ajassa kun huoltomies näytti että kohta ovat vaihtokunnossa jarrupalat kohta ja pari kertaa on kertonut kuinka kauan kestää. Ja tiennyt.
Ensinnäkään rumpuja ei katsuri ikinä pyydä leimalla avaamaan = sitä pinnan määrää niissä jarru
kengissä (ei siis jarru
paloissa, jotka löytyy levyjarruista) hän ei siis pysty mitenkään tarkistamaan. Eli vaikka pintaa olisi enää haju, niin se riittää suikkalakille, kunhan jarrut vaan yhä toimii riitävän hyvin
Ja levyjarruistakin, niin ei ole kerta eikä kax kun on merkkihuolto sanonut mulle ihan samaa
"Palat alkaa olemaan jo loppu ja pitäs vaihtaa." ja silti noilla tasan samoilla ollaan vielä menty 2-3v leimat läpi heittämällä ilman edes suullista mainintaa aiheesta. Kunnes lopulta olen itse todennut niiden olevan loppu ja vaihtanut kotipihalla. Jarruremppa kun ei nyt ole kummoinen toimenpide, edes levyjen uusimisen kera, etteikö sitä omatoimisesti kykenisi helposti tekemään
Eli merkkihuoltokaan ei tunne sua, sun ajoprofiilia, saati osaa ennustaa miten tulet seuraavan esim. 10tkm ajamaan, joten melkein väittäisin että monessa kohtaa tekniikkaa tuntematonta ja ylivarovaista asiakasta rahastetaan ihan sumeilematta juuri tälläisillä helpoilla, mutta turhilla lisätöillä
Silloin 'maailman rauhallisimmaltakin' mieheltä nousi savu korvista, kun edellisviikon huollossa oli ruksattu palat tarkistetuksi!
Juu näkyy ne siellä olevan yhä paikoillaan, ei ole tielle tipahtaneet = palat tarkistettu