Kirjoittanut: aaoulusta
« : 22.11.2011 kello on 10:46 »näihi kiinalaisiin kannattas heti alkuusa vaihtaa öljyt esim automaattilootatähän asiaan täysin samaa mieltä,, synteettinen/ automaattivaihteist oöljy
Kirjoittanut: aaoulusta« : 22.11.2011 kello on 10:46 »näihi kiinalaisiin kannattas heti alkuusa vaihtaa öljyt esim automaattilootatähän asiaan täysin samaa mieltä,, synteettinen/ automaattivaihteist oöljy Kirjoittanut: jus66si« : 22.11.2011 kello on 09:44 »Mulla on autoissa ihan normaalit alkuperäiset tunkit. Sikäli, kun niillä ei pärjää, niin taustatukena on AL tiepalvelusopimus. Mitäs jos siihen laittaisi pyörien tilalle reunoista kelkaksi taivutetun 3-4mm:n pellin esim hitsaamalla kiinni tai kupupulteilla kuvut maahanpäin. Ei ainakaan pääse vajoamaan ja kelkkahan luistaa kuitenkin hiekassakin. Hiukkasen tietysti madaltuisi .. Kirjoittanut: perho-ukko« : 21.11.2011 kello on 20:43 »Edellisessä matkailuautossa oli Bilteman 10 tonnin pullotunkki ja nykyiseen ostin 4 tonnin pullotunkin samasta paikasta, en ole huomannut eroa käyttääkö niitä kesällä vai talvella. Aina on toimineet. Alkuperäinen LMC:n haitaritunkki oli niin kamalan näköinen viritys että se joutaisi jonnekkin tekniikan museoon jos huolisivat sitä sinne. Kotipihalla on ollut myös apuna 2 tonnin hallitunkki ostin sen joskus 20 vuotta sitten ja yhä pelittää.Niin.. ainakin tuon Wokkelon etuakselin alle ei mahdu kuin hallitunkki ! Kirjoittanut: Aippe« : 21.11.2011 kello on 19:23 »Edellisessä matkailuautossa oli Bilteman 10 tonnin pullotunkki ja nykyiseen ostin 4 tonnin pullotunkin samasta paikasta, en ole huomannut eroa käyttääkö niitä kesällä vai talvella. Aina on toimineet. Alkuperäinen LMC:n haitaritunkki oli niin kamalan näköinen viritys että se joutaisi jonnekkin tekniikan museoon jos huolisivat sitä sinne. Kotipihalla on ollut myös apuna 2 tonnin hallitunkki ostin sen joskus 20 vuotta sitten ja yhä pelittää.
Kirjoittanut: Rölli« : 21.11.2011 kello on 19:18 »Sitä vain tässä tuumailin, että kun monella kuuluu olevan hydraulitunkki mukana, niin saavatkohan ne talvella vaihdettua vararengasta alle jossain korvessa.ottaa tunkin pirttiin keittää kaffit ja ottaa pikku päikkärit.. sitt jaksaa lämpösell tunkill vaihtaa rattaan Kirjoittanut: kaitsute« : 21.11.2011 kello on 19:09 »näihi kiinalaisiin kannattas heti alkuusa vaihtaa öljyt esim automaattiloota öljyks ni tomii joka kelill jos muute sattuu toimiva versio.. ja niilläki on takkuu joten sen toimivan pitäs sattuu joka ostajalle Sitä vain tässä tuumailin, että kun monella kuuluu olevan hydraulitunkki mukana, niin saavatkohan ne talvella vaihdettua vararengasta alle jossain korvessa. Kirjoittanut: Rölli« : 21.11.2011 kello on 18:58 »Oletteko kokeilleet hydraulisen tunkin käyttöä pakkasessa?näihi kiinalaisiin kannattas heti alkuusa vaihtaa öljyt esim automaattiloota öljyks ni tomii joka kelill jos muute sattuu toimiva versio.. ja niilläki on takkuu joten sen toimivan pitäs sattuu joka ostajalle Kirjoittanut: migel« : 21.11.2011 kello on 18:03 »Tänään kävin ostamassa Bahcon 3 tonnin hallitunkin,- nyt on meikäkin tyytyväinen,- niillä bilteman--noh jääköön sanomatta
Kirjoittanut: kaitsute« : 21.11.2011 kello on 16:28 »Oletteko kokeilleet hydraulisen tunkin käyttöä pakkasessa?
Mun biltemalainen ei toiminut ja ei se häävisti toimnut kesälläkään. Kirjoittanut: jopekka« : 21.11.2011 kello on 13:13 »3 tonnin pullotunkki, kyllä nousee, no pari vanerilevyä ja mukana kyllä noisee auto sillä.
Justiinsa vaihoin nytten tunti sitten talvirenkaat auton alle ja hyvin pelasi. Joopa Joo...... |