Kotkanpesän parkkikselle kun mentiin pari vuotta sitten niin oli hiukan tiukilla. Berchtesgadenin kylältä ylös lähtevä tie oli kyllä merkattu jyrkäksi ja vastaavia on ennenkin ajettu ylös ducatopohjaisilla. Mutta tällä kertaa olikin märkää siellä puuston seassa

Kakkosella ei lastutettukaan jaksanut/pystynyt ajamaan ylös vaan ykkösellä jyrkimmät/hitaimmat kohdat. Siihen kun lisäsi märän tien niin pito hukkui välillä ja luistonesto hukkasi tehot ja meno melkein pysähtyi. Sitten vaan luistonesto napista pois ja sai kaasulla säädellä jos löi tyhjää. Lämmötkin taisi nousta normia ylemmäs, eli siihen missä flektit lähtee päälle, mutta siinähän ei vielä ole mitään ongelmaa.
Flektien toiminta ja jäähdytysjärjestelm
ä pitää aina varmistaa jo kotona kun joka reissulla on paikkoja missä kuormitusta tulee enemmän.
Italiassa me joskus jouduttiin kylän läpi ajossa ihmettelemään kun tuli ahtaassa paikassa korkean auton rajoitusmerkki. Meinattiin alkaa kääntään ympäri ja samantien paikallisbussi taakse. Kuski hyppäsi ulos ja löi merkin päälle kädet ja näytti että antaa vain mennä

Eikä siellä mitään ahdasta sitten ollutkaan. Sakot olisi varmaan tullut kun meni jokun vanhan kaupungin kautta läpi.