rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Kotilo
« : 20.12.2017 kello on 12:10 »

Minulla on ylimääräisenä 10 vuotta seissyt rikki mennyt -98 asennettu Hydronic D4W SC  12 Voltin Diesel lämmitin, ajastinkellolla. Ausfurung No: 251917
Ongelma oli se että uutena siitä vuoti vesipuolen tiivisteet ja nyt vanhana näkyvvillä oleva kondensaattori on rikkinäsen näköinen, varmaan saanut aikannaan liikaa pakkkasnestettä kun ei lähtenyt enää käyntiin.


Kannattaako ko. vehkeeseen ostaa varaosa ohjausyksikkö ja tiivisteet. (avasin ja mittasin ja testasin tulpat ja pumpun ja puhaltimen ja lämpöanturit ja kaikki muu toimii ja näyttää ehjältä.)
Myydä se kunnostettuna vai kiinnostaisiko jotakuta tällainen kampe sellaisenaan?

Käyttöä tälle ei taida enää minulle tulla.